×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
جریان مقاومت امروز در راس عالم خودنمایی می کند/معامله قرن شکست خواهد خورد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام سنجری مسئول بسیج طلاب استان کرمان در جمع مردم رابر در راهپیمایی روز قدس گفت : روز قدس روز اسلام است بیش از۶۰ سال رژیم صهیونیستی برنامه ریزی برای براندازی اسلام با یهودی سازی، یهودی کردن و همراهی بعضی سران کشورها کردند که موفق نشدند.
وی افزود: شاید کسی باور نمی کرد امروز را برای اسلام یک روز مبارک قلمداد کند به گونه ای که همه گروه ها و طیف ها در روز قدس حضور پیدا میکنند مخصوصا درهزاران نقطه ایران، در پنجاه نقطه استان کرمان امروز راهپیمایی روز قدس در جهت دفاع از مردم مظلوم فلسطین حتی کشورهای غیر اسلامی هرچند اگر تعداد آنها بسیار اندک باشد قدس را گرامی می دارند.
مسئول بسیج طلاب استان کرمان اضافه کرد: حتی یهودی هایی مخالف با صهیونیست در بعضی کشورها راهپیمایی می گیرند برنامه برای روز قدس روز یکشنبه دارند چون تعطیلی آنها آن روز است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت دشمن در سه جبهه عبری ، غربی و عربی رقم زده در رابطه با معامله قرن گفت : قرار است چهارم یا پنجم در منامه اولین جلسه آن گرفته شود می دانید داماد ترامپ طراح و نظریه پرداز معامله قرن توسط دو نفر دیگر بود که از روزی ترامپ رییس جمهور آمریکا شد اولین طرحی که مطرح کرد طرح معامله قرن بود.
حجت الاسلام سنجری با اشاره به اینکه داستان معامله قرن چیست؟ اظهار داشت: یکی از مسایلی که آمریکایی ها و اروپایی ها رصد می کردند در این چند سال نزدیک به یک دهه در منطقه داعش را به اسم اسلام برای براندازی اسلام ایجاد کرده بودند گفتند دیگر فاتحه اسلام خوانده بشود در همین سال ها از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۲۰طرح داده بودند اثری از اسلام به آنچه که شما امروز می بینید دیگر نباشد مخصوصا در منطقه غرب آسیا در خاورمیانه همه جبهه‌ها شکست خوردند در همه عملیات هوایی که ایجاد کردند؛ شکست خوردند .
وی با اشاره به اینکه آمریکا مقروض ترین کشور دنیا گفت: کلینتون درکتاب گزینه های سخت گفته که به ۱۲۰کشور سفر کردم داعش را جا بیندازیم ترامپ در یک سخنرانی بعد برگشت از عراق در نیویورک گفت: من هفت تریلیون دلارهزینه کردم، بیش از ۲تریلیون دلار بدهی دارد، شب کریسمس یک سفر به عراق در استان الانبار دارد و پیغام به رییس جمهور عراق میدهد به استقبال او بیاید که به او گفت: مگرعراق؛ کشور اشغالی است هروقت بخواهید بیایید و بروید، گفت: اگر خودت نمی آیید حداقل نخست وزیربیاید، نخست وزیر نرفت و سه ساعت در عراق ماند و برگشت وقتی می‌خواست هواپیما بنشیند گفت: چراغ ها را خاموش کنید و خلبان هواپیما دستور خاموش کردن چراغ های هواپیما را داداینقدر هزینه کرده باید چراغ خاموش بیاییم و برگردیم، برگشت با سرافکندگی، خانم رایس مشاور کاخ سفید گفت: بزرگترین هدیه ر امابه جمهوری اسلامی ایران دادیم .


مسئول بسیج طلاب استان کرمان با بیان اینکه امروز جریان مقاومت در راس عالم خودنمایی می کند گفت: جوان های عراقی نوشتند: اینجا سرزمین حیدر کرار است، اینجا سرزمین فرزندان ابا عبدالله است بین جوانان شیعه و سنی در عراق و سوریه دست به دست شد، این سرافکندگی برای ترامپ و آن سخنرانی در جریان انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۵۲سال از مسئله بلندی های جولان و قراردادهایی که بسته شده می‌گذرد، ترامپ می گوید:سند قطعی بعد از انتخابات به نام صهیونیست ها زده بشود تعبیر اسراییل را بکار برد یکی از قول های قطعی همین بود؛ که شکست خورد می خواهد این شکست با طرح معامله قرن جبران شود .
وی افزود: معامله قرن می‌گوید کشوری به نام فلسطین دیگر وجود نخواهد داشت، یک منطقه خیلی محدود و جزیره مانند به مردم فلسطین می دهیم سلاحشان را باید روی زمین بگذارند، قرارداد سنگینی با عربستان بستند با این کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس.
حجت الاسلام سنجری بیان کرد: جریان مقاومت نسبت به ده سال پیش تغییر موازنه ایجاد کرد،جریان مقاومت ؛ یک روز انتفاضه سنگ بود، بیش از چهار سال ناپاک های سعودی حمله به یمن کردند، مردم مظلوم یمن دستشان خالی بود.
وی با اشاره به سخن یکی از رهبران یمن درتهران در جمع طلبه ها گفت: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی این صلابت، عزت و شوکت ازآن شماست چون رهبر و ولی فقیه دارید، بزرگان مابزرگ اند امابه بزرگی ولایت فقیه نمی‌رسند از لحاظ آن بیان و فرمانی درلبان ایشان است می‌گوید:لذت می بریم ، سال ۹۲وقتی آن سخنرانی از آستان قدس رضوی در رابطه با بعضی تحرکات آمریکا با چراغ سبز هایی رژیم صهیونیستی پخش شد؛ در فتنه ۸۸جمله ای گفتند: آنهایی که در خیابان های تهران آمدند اینها سرمایه های اسراییل در ایران اند اینها پیاده نظام های اسراییل هستندکه مقام معظم رهبری فرمودند: خودشان می‌دانندو اگر هم نمی‌دانند بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی ایران تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کند این یک تعارف نیست وقتی این جملات را اززبان ایشان جاری می شود امیدوار می شویم.
وی افزود: وقتی پایان انتفاضه سنگ رقم خورد؛ چهار سال و اندی اکنون از این قصه اشغال یمن و بخش هایی توسط ناپاک های سعودی ازاوایل ماه مبارک رمضان بود پهبادهای انصارالله یمن نقطه زنی مراکز حیاتی در بعضی شهرهای عربستان با کمترین انحراف شلیک کردند از آن ور گنبد آهنین در همین ماه مبارک رمضان با موشک شلیک کردند، توانستند یک چهارم موشک ها صهیونیست در حملات رد گیری کنند ، جنگ هم آنها شروع کرده بودندموازنه قدرت تغییر کرده بود به نفع جریان مقاومت شد.
مسئول بسیج طلاب استان کرمان با بیان اینکه در معامله قرن می گوید: فلسطین باید کوچک شود و کشوری به نام اسراییل باید رقم بخورد گفت: قرارداد زشتی در راس عربستان سعودی که ادعا حامی اسلام می کند که اصلا بویی از اسلام نبرده‌ است، می بینید هزینه های آمریکا برای آنها ایجاد کرده، آمریکا می‌گوید: بی پول می شوید دست توی قلک می کنید قلک را عربستان میدادند به عنوان یک گاو شیرده بهش نگاه می‌کند از آن ور می‌گوید: قرار است منطقه ای به اسم فلسطین جدید ایجاد کنیم در فلسطین جدید؛ مردم فلسطین حق خرید خانه ندارند، حق فروش منزل و زمین ندارند، اگر خواستند بفروشند با صلاحدید شهردار بیت المقدس آن هم به یهودی ها بفرشند، گروه های مقاومت مثل حماس، جبهه اسلامی اینها باید سلاحشان را زمین بگذارند حقوق اینها را عربستان و کشورهای عربی بدهند در معامله قرن این بحث هاست .
وی افزود : به دنبال سامری کردن کشورهای منطقه مثل عربستان، امارات متحده عربی، قطر و کویت که سالها اینها از کمک های بسیار زیادی که داعش در این چند سال داشتند کمک کردند.
حجت الاسلام سنجری با اشاره به بند دوم؛ از طریق تشکیل دولت صهیونیستی رسیدن به تسلط بر خاورمیانه گفت : ترس از مردم فلسطین رخت بسته خودشان می گویند: این ایستادگی را از جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند، این ایستادگی و رو به جلوحرکت کردن مردم فلسطین ،جریان مقاومت آن ور وعقب نشینی صهیونیست ها از منطقه به همراه دارد.
وی با اشاره به وعده ۱۲۰سال پیش برنامه ریزی شده ازسال ۱۹۴۸ فعالیت برای یهودی سازی را آغاز کرده بودند و در معامله قرن میگویند: حاکمیت کرانه باختری باید با اسراییل رژیم صهیونیستی باشد گفت : یکسری شهرک بین کرانه باختری و رود اردن ساختند تا شهرهایی که تحت اشغالشان هست این پراکندگی ها تجمیع شود با حاکمیت و کدخدایی اسراییل رقم بخورد .

مسئول بسیج طلاب با اشاره به یهودی سازی کل مناطق در معامله قرن گفت: سال۱۹۸۶ در شهر سوئیس پروتوکل ۲۴کانه سران یهود که در پروتوکل شش می گویند: توده مردم وحشی اند ما از این مردم باید سواری بگیریم، و آن اهدافی را که شصت سال پیش بستیم بایدعملیاتی کنیم لذا تمام پروتکل حیاتی را یهودی ها به دست گرفتند. سفارش قرآن کریم به پیغمبر است که یهود با شما دوست و رفیق نمی شود ، یهود دشمن درجه یک بشریت است.
وی با بیان اینکه بزرگترین شرکت های نفتی دنیا در اختیار یهودی هاست گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: در قراردادها دقت کنید نکند با کسی قرارداد ببنید یک طرف آن دست دشمنان قسم خورده اسلامی باشد.
حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه تمام شبکه های اجتماعی عالم با کمال تأسف از یهود است گفت: بعضی مسئولین میگویند: شما مخالف بحث توسعه اینترنت مثل اینستاگرام و تلگرام هستیدم میدانید دست یهودی است برنامه آنها تبدیل فضای مجازی به فضای حقیقی که بیشتر جاسوسی تلفنی میکند، آنقدر برای خودشان محدودیت قائل اند مثل پنجاه سال پیش با وسایل الکترونیکی برخورد میکنند اما برای کشورهای دنیا مخصوصا خاورمیانه و جمهوری اسلامی است، بزرگترین تولید کنندگان فیلم ها و کمپانی های دنیا مثل هالیوود دراختیار یهود است به اضافه این چند سال خیلی سران دنیا را با خود همراه کردند در فضای مجازی و حقیقی .
وی با اشاره به برنامه های آنها برای جبهه های مقاومت در فضای مجازی افزود: سال گذشته ۱۸مرداد ۹۷امریکایی ها بودجه دویست و پنجاه میلیون دلاری برای براندازی نرم نظام جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی یکسال و نیم بستندکه بیشتربازه زمانی آن در سال ۹۸است اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: سال ۹۷اشوب می کنند و سال ۹۸جنجال میکنند یک بخشی جنجال‌های آن در فضای مجازی، انتخابات، فضای سیاسی و یک بخش آن در حوزه زنان گذاشتند که در راس یهودی ها حضور دارند.


حجت الاسلام سنجری یادآور شد: اگر بخواهید به پیشینه ناپاک اینها نگاه دقیقی کنید آیات ابتدایی ۲۰تا ۲۵ سوره مبارکه بقره بحث یهود مطرح می شود در ذیل این آیات از آقا امام حسین(ع) آوردند که حضرت فرمود: از طلوع فجر بین تاریکی و روشنی تا طلوع خورشید یک روز هفتاد پیغمبر را کشتند جالب است انگارنه انگار بعد از آن در بازار کاسبی کردند، در طول تاریخ نقش پر رنگ یهود در براندازی، نابود کردن ها و کشتارها دارد.


وی افزود: در قصه منا؛ تمام شواهد نشان می دهد دست ناپاک یهود در شهادت مردم مظلومی که برای حج و روز منا آمده بودنداثر کذاشت و قصه امسال در فرودگاه جده پیش آمد، ماها اسراییلی ها دنبال این که پای مردم مسلمان ایران به خانه خدا باز نشود در قضایای بعد از قصه منا نقش پر رنگ اینها را می بینید.


مسئول بسیج طلاب استان کرمان با سخن گفتن ازاهداف متعالی و اتفاقات پیش رو گفت: طرح پرچم آنها دو مثلث از نیل تا فرات دیروز خبر بعضی دست به قلم های لبنانی که نوشتند برنامه ریزی برای یهودی کردن عراق در دستور کار آنهاست سفرهای سران رژیم صهیونیستی به کردستان عراق، سفرهای بعضی اینها در سه چهار روز گذشته شبانه به عربستان برج ساعت نگاه کنید سایه انداخته بر خانه خدا صفر تا صد مال صهیونیست هاست .


وی گفت: یهودی سازی، یهودی کردن و همراهی سران بعضی کشورها با خودشان موفق نخواهند شد دلیل اول اینکه مردم مظلوم فلسطین عقب نشینی نکردند،انها در معامله قرن میگویند: فلسطینی های آواره حق برگشت به کشورشان ندارند، مردم فلسطین شهید در خون داده دادند، شهدایی که وقتی زندگی شأن را نگاه می کنید میگویند: شصت یاپنجاه سال اینها دست به سنگ در کوچه و خیابان ها و محله های اشغالی بودند و در همین مسیر به شهادت رسیدند، شصت سال مبارزه کردند.
حجت الاسلام سنجری عنوان کرد: آنها میدادندهر کس مقاومت کرد؛گردن کلفت ترین دشمن عالم عقب نشینی خواهد کرد، چندین سال ادعای دست یافتن به سلاح غیر متعارف جنگی را می کندبه فرموده امام هیچ غلطی نتوانست در منطقه کند.
وی افزود: مردم فلسطین، یمن و جبهه‌ مقاومت با دیروز کاملا فرق کردند لذا تمام گزینه ها جلوی چشم ناپاک اینها هست ولی به جهت چند روز تعدادی را با خودشان همراهی کنند برای دلخوشی اسراییلی هایی که بهشان وعده داده بودن به این معامله قرن جملاتی مثل بستن گذرگاه های معروف رفح تنها گذرگاه ارتباط با غزه دارند.


مسئول بسیج طلاب استان کرمان گفت: یادشان نرفته جنگ ۳۳روزه ، ۵۱ روزه ،۲۲روزه، ۸روزه و این اخیر کمتر از یکماه و کمتر از ۲روز صهیونیست ها تحمل آوردند در مناطق باشند،گفتند: مشکلات اقتصادی شما زیاد است، مارا از سراسر دنیا به اینجا آوردید در امان باشیم اما ما احساس امنیت نمی کنم. لذا برگشت صهیونیست ها به کشورهای اروپایی رقم می‌خورد.
وی با اشاره به سانسور این خبری خاطر نشان کرد: با ایستادگی و حضوری همیشگی مردم، مسئولین ، دولتمردان، رزمندگان اسلام خانواده شهداء مشت محکمی بر دهان اینها خواهدبود.
انتهای پیام /

http://telegram.me/joinchat/CeN8NzvsJdBAz_KGJrUAhg

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.