×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آخوندی استعفا که نکرد هیچ؛ نمک روی زخم مردم داغ دار پاشید/وزیر راه باید استعفا دهد

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از راه دانا،سید ناصر موسوی لارگانی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه دلخراش ریلی که در پی آن بیش از ۴۰ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: حادثه دلخراش برخورد دو قطار در ایستگاه هفت خوان سمنان، اولین حادثه در طول این چند سال نبوده است و حادثه تکراری است و قبل از این حادثه هم اتفاق دیگری نیز رخ داده بود.

وی با بیان اینکه وزیر راه باید برای دلجویی از مردم عذر خواهی می کرد، بیان داشت: بعد از اینکه این حادثه ناگوار برای برخی از هموطنان ما در کشور اتفاق افتاد آقای آخوندی باید در راستای تفقد و دلجویی از مردم کشور از آنان عذر خواهی می کرد که متاسفانه حتی حاضر به انجام چنین کاری نشدند و از مردم عذر خواهی نکردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در سایر کشور ها وقتی چنین حوادثی و حتی کوچک تر از این حادثه رخ دهد مسئولان امر که مقصر حادثه بوده اند ضمن عذر خواهی از مردم استعفا هم می دهند، اینکه مجلس به این حادثه و استیضاح وزیر راه ورود پیدا کرده است به خاطر این است که آقای آخوندی قبول ندارد که در به وجود آمدن این جادثه مقصر بوده است.

موسوی با بیان اینکه وزیر راه باید استعفا دهد، عنوان کرد: وزیر راه باید هرچه زودتر قصور خود در بوجود آمدن حادثه ریلی را بپذیرد و استعفا دهد، ولی می بینیم که حاضر به انجام چنین کاری نیست و به جای دلجویی از مردم نمک به زخم آنها می پاشد و می گوید که نگران نباشید تمامی افراد بیمه هستند.

وی همچنین با بیان اینکه دولت به جای مجلس باید پیگیر این حادثه و استعفای رئیس جمهور می شد، خاطر نشان کرد: در قضیه سانحه ریلی مجلس بیشتر از دولت خرج شد با وجود اینکه دولت باید پیگیر این موضوع می شد ولی مجلس موضوع استیضاح وزیر را پیگیری می کند، باید بگویم دولت در زمینه پیگیری این حادثه قصور و کوتاهی کرده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: رئیس جمهور برای لغو سخنرانی شخصی ابراز شرمساری می کند ولی برای کوتاهی یکی از وزرای خود چنین اقدامی نکرد، کاش دولت آنگونه که پیگیر لغو سخنرانی یکی از نمایندگان در مشهد بود در خصوص این حادثه هم موضع گیری می کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.