×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آرمان فلسطین همان ایستادگی و مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی است/ امروزه دشمنان ما از هر فرصتی برای دلسردی و ناامیدی مردم استفاده می‌کنند

به گزارش”سیرجان خبر”حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: آرمان فلسطین همان ایستادگی و مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی است که امروز مورد حمایت همه ملت‌های آزاده و مسلمانان است.

وی افزود: امروز استکبار جهانی هم به این حقیقت رسیده است که دیگر نمی‌تواند هیچ ملتی را در بند ظلم و ستم نگه دارد و ملت فلسطین الگوی تاریخی خواهد بود که با اراده و مقاومت به پیروزی رسید و ظلم و ستم را شکست داد.

حسینی تصریح کرد: روز قدس یادگار امام راحل مان بود که با نه گفتن به قدرت های استکباری راه ایستادگی و پیروزی را بر ظلم و ستم نشان داد و حالا این روز به یک فرهنگ تبدیل شده است که تا نابودی دشمنان از پای نمی نشینیم و تا ظلم و ستم وجود دارد مقاومت و پایداری جواب مستکبران است و این سلاح برنده ظلم و استکبار را نابود می کند.

خطیب جمعه سیرجان بر حفظ هوشیاری و دشمن شناسی تذکر داد و افزود: امروزه دشمنان ما از هر فرصتی برای دلسردی و ناامیدی مردم استفاده می‌کنند که این بصیرت می‌تواند دشمن را همچنان ناکام در تبلیغات و توطئه‌ها قراردهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.