×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آشوب های امروز آمریکا تاوان بازی است که در انتخابات ۸۸ ایران به راه انداختند

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،محمد حسن آصفری کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با آشوب های اخیر آمریکا عنوان کرد: انتخابات آمریکا نشان داد که اقدامات اوباما در راستای لشکر کشی به کشورهای دیگر و دخالت وی در امور داخلی کشورهایی از حمله به عراق، افغانستان و کمک به نیروهای تروریستی و ایجاد جریاناتی مانند داعش به مردم آمریکا نشان داد که این اتفاقات زیر دست دولت مردانشان است و مردم از این دخالت آمریکا در امور داخلی کشورهای دیگر و بی توجهی به مسائل داخلی خودشان خسته شدند بنابراین شعار اوباما که منجر به پیروزی وی شد این بود که ایشان نسبت به وضع موجود و دخالت در امور داخلی کشورها اعتراض داشت.

آصفری افزود: مردم آمریکا خواستار این هستند که باید به مشکلات اجتماعی که بیش از میلیون ها آمریکایی با آن ها مواجه هستند توجه شود.

نماینده مجلس نهم تشریح کرد: سیاست های آمریکا نشان داد که امروز جریانی که روی کار می آید وابسته به پنج درصد جمعیت آمریکا است و کسانی که وابسته به ثروت هستند با پول خود و هزینه تبلیغاتی خود کسانی را که بخواهند به کاخ سفید وارد می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: وقتی این افراد انتخاب شده و کنگره به کاخ سفید راه پیدا کنند نسبت به ۹۵ در صد مردم آمریکا که مشکلات اجتماعی و اقتصادی دارند بی توجهی می کنند و رای آوردن اوباما به دلیل اعتراض وی به این وضع موجود بود.

آصفری در خصوص اغتشاشات اخیر آمریکا اظهار کرد: اقداماتی که هم اکنون به عنوان اعتراض در آمریکا شکل گرفته است و عده ای به خیابان ها ریخته اند مشابه اتفاقی است که در انتخابات ۸۸ ایران، جریانی با حمایت آمریکایی ها به خیابان ها ریختند و اقدام به براندازی کردند و قانون را زیر پاگذاشتند.

کارشناس مسائل سیاسی  افزود:آمریکا چطور دیروز آشوب های سال ۸۸ ایران را دموکراسی می دانست اما امروز کسانی که در آمریکا نسبت به انتخابات اعتراض دارند و به خیابان ها ریخته اند این ها را آشوبگر میداند و با آن ها برخورد و دستگیرشان می کند اما دیروز وقتی جریان براندازی که با پول آمریکا و انگلیسی ها در سال ۸۸ در خیابان های تهران ریختند و آشوب به پا کردند و بانک ها و دستگاه های دولتی را به آتش کشیدند و حتی بعضی از مردم را مورد ضرب و شتم خود قرار دادند آن ها را دموکراسی و صاحب رای ندانستند و گفتند در انتخابات ایران تقلب صورت گرفته است.

آصفری در پایان خاطر نشان کرد: برخوردهای دوگانه آمریکا برای همه ملت های دنیا روشن شده است و تا زمانی که منافع خودش مطرح باشد دم از حقوق بشر و دموکراسی می زند و به محض اینکه منافعش در خطر می افتد حقوق بشر و دموکراسی را نادیده می گیرد و به آن ها توجهی نمی کند این قاعده بازی است که آمریکایی ها شروع کردند و امروز در کشورشان این وضعیت را می بینند وتاوان پس می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.