×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آغاز اجرای طرح توانمند سازی خانواده های محروم سیرجان

به گزارش”سیرجان خبر”سرپرست فرمانداری سیرجان پس ازدیدار با جمعی از محرومین و بازدید ازخانواده های آنان از اجرای طرح توانمند سازی و کمک به آنان توسط مدیران شهرستان خبرداد.

محمد محمود آبادی گفت : با همراهی و همکاری دو نهاد کمیته امداد و بهزیستی و دیگر موسسات حمایتی خانواده های محروم شناسایی و پس از سرکشی به خانواده ها و دیدار با آنان در صورت احراز شرایط و اثبات نیازمندی ، این خانواده ها در طرح توانمند سازی قرار می گیرند.

وی گفت : این طرح که با همراهی و همکاری مدیران اجرایی شهرستان انجام می شود بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هر مدیر معین اقتصادی یک یا چند خانوار قرار گرفته و در رفع مشکلات این خانواده ها اقدام می کند.

سرپرست فرمانداری سیرجان افزود : مدیرانی که معین اقتصادی خانواده های محروم قرار می گیرند ضمن ارائه گزارش مستمر در مورد عملکرد و حمایت های خود در مسیر توانمند سازی این خانوارها تلاش می کنند.

محمود آبادی خاطر نشان کرد که طرح معین های اقتصادی خانواده ها برای آنان تا توانمندی این خانوارها ادامه خواهد داشت و مصمم هستیم با اجرای این طرح خانواده های محروم را در سطح شهرستان سیرجان کاهش دهیم .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.