×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آغاز دور جدید ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس، انوشیروان محسنی‌بندپی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بیمه سلامت ایران، ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه از اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت:‌ در ادامه افراد فاقد بیمه با مراجعه به سامانه الکترونیکی بیمه همگانی متقاضی دریافت دفترچه سلامت شدند.

وی تصریح کرد: از زمان آغاز به کار برای ثبت‌نام از افراد فاقد بیمه حدود ۶ میلیون نفر تا به امروز ثبت‌نام کرده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا آغاز دور جدید ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی این رقم افزایش یابد.

بندپی با بیان اینکه چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت در برخی از استان‌ها به اتمام رسیده است، گفت: تنها در برخی از کلانشهرها از جمله تهران اصفهان و مشهد و … فرآیند چاپ و توزیع دفاتر ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از دفاتر بیمه سلامت در دفاتر پیشخوان دولت چاپ شده است که متأسفانه علیرغم ارسال پیامک به متقاضیان بیمه، هنوز این افراد برای دریافت دفترچه‌های خود به پیشخوان‌های دولت مراجعه نکرده‌اند که امیدواریم هرچه زودتر برای دریافت دفترچه‌های خود به این محل‌ها مراجعه کنند.

بندپی ادامه داد: بیمه‌شدگان تنها هزار تومان بابت چاپ دفترچه‌ها به دفاتر پیشخوان پرداخت می‌کنند و این در حالی است که در مراحل بعدی نیز می‌توانند برای تمدید دفترچه‌ها به این محل‌‌ها مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.