×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
آغاز طرح بسیج ملی غربالگری با همکاری مجموعه بهداشت و درمان و سپاه و بسیج در ارزوئیه

طرح بسیج ملی غربالگری با همکاری پرشور گروه‌های مختلف بسیجیان و با نظارت مستقیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت پایش سلامت خانوارها در ارزوئیه آغاز به کار کرد.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ فرمانده سپاه ارزوئیه اظهار کرد: طرح بسیج ملی غربالگری جهت تسریع در فرآیند شناسایی بیمارانی که نیاز به کمک‌رسانی در مقوله خدمات بهداشتی و درمانی مختلف دارند در کلیه محلات شهری و روستاهای شهرستان ارزوئیه به صورت روزانه توسط ۳۰۸ نفر از بسیجیان داوطلب در ۷۷ تیم ۴ نفره با حکم ماموریت بسیج و با همکاری مستقیم شبکه بهداشت و درمان و ستاد شهرستانی مبارزه با ویروس کرونا آغاز شده است.

دکتر رضا اسماعیل کاخ ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه‌روزی جامعه پزشکی و درمانی شهرستان بابت ایثارگری و فداکاری آنان در این ایام، خاطرنشان کرد: سپاه شهرستان با تمام ظرفیت‌ها و استعداد انسانی موجود جهت کنترل و مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم فهیم و شهیدپرور شهرستان ارزوئیه ایستاده و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در کلیه پایگاه‌ها و رده‌های بسیج تحت عنوان جهادگران سلامت گواه این مدعاست که هم اکنون بصورت منسجم و یکپارچه جهت خدمت‌رسانی در سطوح مختلف به آحاد مردم در کنار جامعه پزشکی و خدمات درمانی ایستاده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارزوئیه در خصوص طرح بسیج غربالگری توضیح داد: در این طرح یک غربالگری فعال با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه بصورت بهینه انجام می شود و در هر مراجعه یک تیم ۴ نفره از بسیجیان طرح جهادگران سلامت با یک نیروی مراقب از کادر بهداشت و درمان حضور دارند لذا از تمام مردم فهیم شهرستان ارزوئیه درخواست همکاری را خواستاریم.

مرتضی امیری پاک هدف از اجرای این طرح را جمع آوری و درج اطلاعات سلامت در سامانه سیب و استخراج وضعیت سلامت افراد به صورت هدفدار و ارجاع بیماران به بیمارستان اعلام کرد.

وی در پایان تصریح کرد: این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، به لطف خدا شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.