×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آغاز پیش‌ثبت‌نام جدید عتبات عالیات از ۱۸ آبان/امکان ثبت نام در کاروان های پیاده

atabat karbalaبه گزارش  “سیرجان خبر” ، مسعود اخوان در گفت و گو با فارس گفت: متقاضیانی که تمایل دارند از تاریخ ۲۳ آذر لغایت  ۲۰ اسفند به عتبات عالیات مشرف شوند می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۸ آبان لغایت ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس http://atabat.haj.ir  برای پیش ثبت نام خود اقدام کنند.

 وی ادامه داد: روز دوم آذرماه قرعه کشی و اولویت‌بندی‌ها انجام می‌شود و نتایج قرعه کشی این مرحله روز یکشنبه  ۳ آذر بر روی سامانه پیش‌ثبت نام عتبات عالیات اعلام می‌شود.

اخوان تصریح کرد: افرادی نیز که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی در قالب کاروان‌های پیاده به کربلای معلی مشرف شوند می‌توانند در همین ایام با مراجعه به همین سایت، پیش ثبت نام خود را انجام دهند لذا به تمام متقاضیان توصیه می‌شود تنها در قالب کاروان‌های تحت مجاز سازمان حج و زیارت اقدام به سفر کنند.

متقاضیان اعزام به عتبات عالیات می‌توانند به دو روش شامل ثبت نام در گروه های ۱ تا ۷ نفره (ثبت نام در این روش حداقل ۱ نفر و حداکثر تا ۷ نفر است) و یا ثبت نام در گروه‌های ۳۵ نفره (ثبت نام در این روش باید حتماً ۳۵ نفر کامل باشد) اقدام کنند.

پس از اتمام مهلت پیش ثبت نام  امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت نام شده وجود ندارد.

لازم است متقاضیان، دارای گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ اعزام باشند و همچنین فرزندان بالای ۱۷ سال باید برای ثبت نام گذرنامه مستقل داشته باشند.

فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام هستند و انتقال یا جایگزینی به غیر، ممکن نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.