×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آقای من شما هم یک روز مرخصی بگیرید!

rahbar شما هم بعد از ۲۴ سال یک روز مرخصی بگیرید. وقتی رئیس جمهور می تواند از رئیس دولت! یک روز مرخصی بگیرد شما چرا یک روز مرخصی نمی گیرید؟!

کاش می دانستید که چقدر تشنه یک روز مرخصی شما هستیم. روزی که سید علی خامنه ای دست کسی را بالا بگیرد و ما را از تصمیم گرفتن و فکر کردن راحت کند! …
اصلا چرا شما نمی توانید از کسی علنا حمایت کنید ؟
چرا شما به فهم و شعور ما احترام می گذارید و فقط معیار ها را مشخص می کنید و به عاشقانتان که با کوچکترین اشاره تان سر تعظیم فرود می آورند ، حق انتخاب می دهید؟
شاید چون الگوی شما ان پیر جماران است که به شعور مردم احترام گذاشت و انقلابی که با خون جگر ساخته بود با رای مردم به بنی صدر سپرد! و همیشه فقط معیارها رو می گفت و …

اما الگوی ما کیست که اجازه بعضی بدعت ها رو به خودمون می دیم!
در این کولاک خودنمایی ها برای  تصاحب صندلی ریاست جمهوری ما ترسان و لرزان به آینده می نگریم که آیا کسی هست که رهبرمان را یاری رساند ؟

ما تقلا می کنیم ! خود را به هر راه و بیراهی میزنیم برای فهماندن حرفمان به بقیه! اما شما چقدر آرام و خوش بین به این راه می نگرید من تقلایی در کلام شما نمی بینم شاید چون شما بیشتر از همه ی مدعیان عاشق امام زمان ! به حضورش اعتقاد دارید و باور دارید که هدف وسیله را توجیه نمی کند شما باور دارید که اگر در استفاده از وسایل دنیا حتی برای هدفی مقدس بی پروا نباشیم و در همه کارها یمان حتی گذاشتن نشان لیاقتی روی شانه کسی ! فقط از او اجازه بگیریم! ، خودش رسیدن به هدف را برایمان ضمانت کرده .

« و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

و میان این همه غیل و غال و تقلا ، تذکر های محکم تان که محبت پدرانه تان در آن موج میزند ، چقدر شیرین و زیباست :
” بنده فعلا نصیحت می کنم”

اما کاش ما به فهمی برسیم که هیچ وقت بعد از این “فعلا “ نیاید!!!!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.