×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
آمادگی پلیس راه سیرجان در راستای سفرهای تابستانی

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” همزمان با فرا رسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، سفرهای جاده‌ای در تابستان آغاز می شود و امسال تقریبا تعطیلات عید فطر با روزهای نخست تیرماه مصادف شده است که بعد از یک ماه طاعات و عبادات و نیز سپری کردن فصل امتحانات فرزندان، خانواده‌ها فرصت ویژه‌ای برای مسافرت‌ پیدا کرده‌اند.
سرهنگ اسماعیل جهانشاهی، فرمانده پلیس راه سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:ماه مبارک رمضان رو به اتمام است و مردم به سفرهای تابستانی می روند و شروع سفرهای تابستانی از بعد از عید فطر شکل می گیرد.
وی درادامه افزود:در این راستا پرسنل پلیس راه با تمام توان و تجهزات در محورها و جاده های مواصلاتی سیرجان آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند و سعی دارند در بحث روان سازی ترافیک کمک شایانی به شهروندان وهموطنان عزیز داشته باشند و در همین راستا کلیه پرسنل پلیس راه توجیه شده اند.
فرمانده پلیس راه سیرجان خاطر نشان کرد: همیشه پیش از سفر، خوب استراحت کنید تا در زمان رانندگی دچار خستگی و خواب آلودگی نشوید و بستن کمربند ایمنی علاوه بر تامین سلامت راننده باعث می شود تسلط بیشتری در رانندگی داشته باشید و از سوار کردن سرنشینان بیش از حد مجاز خودرو خودداری کنید.
وی در پایان گفت:در رانندگی های طولانی هر چند وقت یکبار در شانه های خود حرکات نرمشی انجام دهید و سعی کنید در حالت خستگی از ماشین پیاده شده و چند حرکت ورزشی انجام دهید و اگر در هنگام رانندگی احساس خواب آلودگی دارید حتما کنار جاده ( جایگاه پارکینگ ) یا در یک جای امن، توقف و استراحت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.