×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
آمریکا در حال فروپاشی است/رزمایش نیروهای مسلح  قدرت عظیم نظامی ایران را در منطقه نشان داد

به گزارش “سیرجان خبر” حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی امام  جمعه شهرستان سیرجان در خطبه های این هفته بیان کرد:، آمریکا رسما اعلام کرد که ایران رنگ چهل سالگی خودش را نخواهد دید اما این روز ها شاهد هستیم که مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا با نیرو های امنیتی انجام شد و آمریکا در حال فروپاشی است.

وی گفت: آمریکا به دنبال نا امن کردن منطقه خاور میانه و جمهوری اسلامی ایران بود که نقشه این کشور خبیث نقش برآب شد و این روزها شاهد آن هستیم که در خیابان‌های آمریکا اغتشاشاتی صورت میگیرد و ناآرامی در این کشور به چشم می خورد.

امام جمعه شهرستان سیرجان افزود: عده ای هنوز به دنبال برجام هستند امام مردم فهیم ما می دانند که ترامپ با شمشیر وارد جنگ شده است و بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکابا پنبه سر می برد.

حجت الاسلام حسینی  با اشاره به رزمایش های اخیر نیروهای مسلح گفت: برگزاری این رزمایش ها باز دارنده است و قدرت نظامی ایران را به رخ تمام جهان کشید و دشمن های این مرز بوم را به وحشت انداخت.

وی بیان کرد: برگزاری این رزمایش نشان داد که ایران قدرت نظامی بزرگی است و این رزمایش ها ترس در دل دشمنان انداخته است و دشمنان اسلام بدانند که اگر کوچک ترین خطایی در منطقه انجام دهند جواب سنگینی به آنها داده می شود.

خطیب جمعه شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: از ریاست قوه قضائیه و مسئولان کشوری در خواست داریم بر تمام ارکان بازار بورس به منظور حمایت از سهامداران کوچک در برابر رانت خواران اقتصادی و ایجاد فضای اطمینان و شفافیت در بازار بورس ورود پیدا کرده و مشکلات به وجود آمده را حل کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.