×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
آموزش یک هزار مددجو سیرجانی به مهارت فنی و حرفه ای

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” سرپرست کمیته امداد شهرستان سیرجان با اشاره به این که دانش فنی و مهارت های حرفه ای کلید اصلی موفقیت درفعالیت های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی به شمار می رود، گفت: بر این اساس طی سال گذشته یک هزار و ۱۴۰ نفر از مددجویان و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد سیرجان آموزش های کارآفرینی و فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

محمد یزدانخواه با اشاره به این که این آموزش ها در زمینه های  مختلف از جمله گلیم بافی، برق ساختمان، برق خودرو، کامپیوتر،خیاطی، آرایشگری، تراش سنگ های قیمتی، دوره های کارآفرینی، پایدارسازی و توسعه طرح ها، حرفه آموزی دانش آموزان مقطع متوسطه  برگزار شد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای طی سال گذشته نسبت به سال ۹۳ بیش از۴۰ درصد رشد داشته است.
وی گفت: این آموزش ها با هزینه امداد بوده و مددجویان بصورت رایگان در این کلاس ها شرکت کرده اند و در مجموع بالغ بر ۹۷۹ میلیون ریال برای آموزش این مددجویان هزینه شده است.
یزدانخواه خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت آموزش های فنی حرفه ای به مددجویان ارائه می شود و به همین جهت کمیته امداد آموزش های فنی و حرفه ای رادراولویت برنامه توانمند سازی قرار داده است که جامعه هدف قادر باشدباتسلط کامل به انجام فعالیت دررشته شغلی مورد علاقه خود بپردازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.