×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
آیین تجلیل از آزادگان سرافراز دفاع مقدس در سیرجان  برگزار شد+تصاویر

به گزارش ” سیرجان خبر” شب گذشته با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با همت شرکت صنعتی معدنی گل گهر وهمکاری بسیج سپاه شهرستان آیین تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان استانی وشهرستانی در سیرجان برگزارشد.

امام جمعه سیرجان در این مراسم گفت: سختی‌هایی که آزادگان در طول اسارت کشیدند از یک طرف و سختی‌هایی که اکنون بنا به آثاری که از زمان جنگ دارند، باعث شده آنها تبدیل به نماد انسان‌های صبور در جامعه شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: این عزیزان مسلما مشمول ثواب الهی هستند چون خداوند به صابران عنایت دارد. آزادگان باید تکریم شوند همان طور که قطعا لطف الهی شامل حالشان در آخرت و عزتشان در دنیا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان نیز در این آئین گفت: بنیان مرصوص که در قرآن به آن اشاره شده درباره کسانی است که وقتی در شرایط سخت و ابتلائات الهی قرار می گیرند نه تنها نمی‌شکنند، بلکه صبر و استقامت می‌کنند و تغییر نمی‌کنند؛ آزادگان ما از این دسته هستند و حتی جو و محیط را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

سرهنگ علی دستوری با اشاره به خاطرات زیادی که آزادگان در طول سالها تعریف کرده‌اند، گفت: بر اساس این خاطرات متوجه می‌شویم اینها اسیر نبوده‌اند، بلکه دشمن اسیر آنها بوده است. آزادگان عزت را به ما داده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.