×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
اتحاد و بصیرت همه مردم و مسئولان برای همیشه لازم و ضروری است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با قدردانی از اقدام قاطع همراه با رأفت اسلامی نیروی دریایی سپاه که با رعایت اخلاق اسلامی تجاوز را دفع کردند، اظهار داشت: این درسی است برای همه کسانی که امروز با نام حکام مسلمان در منطقه به ظلم و جنایت می‌پردازند.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: این اقدام نیروی دریایی سپاه تحقیر اوباما همراه با نطق وی را به همراه داشت که می‌گفت «کسی جرأت حمله به آمریکا را ندارد» و آمادگی نیروهای ما را هم در عمل به اثبات رساند و نشان داد که اقتدار ما همیشگی است.

حسینی تصریح کرد: این اقدام در نهایت با عذرخواهی و تعهد آمریکا پایان یافت و حسن نیت فرماندهان ما امروز آمریکا را با مصیبتی دیگر روبه‌رو نکرد.

وی افزود: دستگیری تفنگداران دو قایق آمریکایی در حوزه آبی نظام اسلامی پیام خوبی هم به کشورهای قوطی کبریتی داشت که ایران اسلامی را تهدید می‌کنند یا قطع رابطه کردند و باید گفت این جزئی از قدرت جوانان و نیروهای ما است و اگر خطایی از آنها سر زند خلیج فارس گورستان آنها می‌شود.

حسینی از کارشکنی برخی سیاستمداران آمریکا در اجرای برجام انتقاد کرد و گفت: شاید جهل و نادانی و عدم اطلاع از مفاد و اقتدار و در عین حال صداقت و راستی آزمایی برجام آنها را به این حرف‌ها وامی‌دارد اما ما امروز به تمام تعهدات خود از جمله خروج اورانیوم و آب سنگین و صداقت در تمام مراحل اقدام کردیم و جای هیچ‌گونه نگرانی نداریم.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: امیدواریم آمریکا و کشورهای ۵+۱ به تعهدات خود عمل کنند و تمام تحریم‌ها بر اساس توافق برداشته شود و توطئه‌ها موجب نقض توافق و تعهد از طرف آمریکا نباشد.

وی با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب گفت: اتحاد و بصیرت همه مردم و مسئولان برای همیشه لازم و ضروری است به ویژه که در انتخابات آینده باید این اتحاد و بصیرت جلوه و نمود بیشتری داشته‌باشد تا با انتخاب اصلح و بدون توجه به توطئه‌های دشمنان یک انتخابات آرام با حضور حداکثری آحاد مردم را داشته‌باشیم.

حسینی با تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) به سبک زندگی اسلامی بر اساس نامه ۶۹ نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: در سبک زندگی اسلامی خانواده مطیع امر خدا است و اطاعت از پروردگار بر تمام امور برتری دارد.

وی اظهار کرد: در امور مادی نگاه ما به پایین‌دست خود باشد که همه حسادت‌ها و دشمنی‌ها در زندگی دنیایی به دلیل نگاه به افرادی است که بالاتر از ما هستند و در امور معنوی نگاه ما به اولیاء و کسانی است که در تقوا بالادست ما هستند.

حسینی بر حضور مردم در نمازهای جمعه تاکید کرد و از مردم خواست در سالگرد و نخستین یادواره شهید الله‌دادی شهید مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شرکت کنند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.