×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اتحاد و همدلی شیعه باعث اقتدار اسلام شده است/جوانان میهن اسلامی مدافع اسلام و حریم ولایت هستند

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز امروز با تاکید بر اهمیت حضور حماسی مردم در پیاده روی اربعین گفت: تاسوعا ، عاشورا ، محرم ، صفر و اربعین تمام محاسبات دشمنان نظام اسلامی را به هم ریخته و امروز اقتدار و عزت مکتب شیعه به جهان ثابت شده است و هرگز دشمن نمی تواند این عشق و محبت را از دل شیعیان بیرون بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی افزود: اربعین یک همایش بزرگ جهانی است که مردم با پای پیاده مبلغ و تبلیغ کننده شعار سیدالشهداء هستند که هیهات من الذله یعنی متحد و منسجم در مقابل ظلم و ستم ایستادگی می کنیم واین باعث ترس و وحشت دشمنان اسلام می شود.

وی گفت: اتحاد و همدلی شیعه باعث اقتدار اسلام شده است و مستکبرانی که همراه با دست نشاندگان خود برای شکست و نابودی اسلام از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و با ایجاد گروههای تروریستی متعدد همانند داعش به قتل و غارت مردم بی دفاع پرداختند امروزه خود را شکست خورده و بازنده این سیاست خطرناک می بینند و حتی اعتراف به شکست خود دارند.

خطیب جمعه سیرجان از موکب های متعدد مردم سیرجان در کربلا و موکب های پذیرایی از زائران اربعین در سیرجان قدردانی کرد وافزود : مردم سیرجان هم در روز اربعین همراه با زائران حرم حسینی همایش باشکوه پیاده روی اربعین را تا امامزاده علی به مسافت ۱۰ کیلومتربرگزار می کنند و انتظار می رود رسانه ها این شکوه و عظمت را پوشش گسترده ای داشته باشند تا دشمنان بدانند اگر امکان حضور خیلی ها برای پیاده روی کربلا محقق نشد این تجمع ها حمایت شیعه در هرکجای جهان از شعار هیهات من الذله حسین بن علی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به مناسبت های مختلف از جمله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پرداخت و گفت : تبلیغات دشمن گسترده است و تحریم و تهدید برنامه و راه همیشگی سردمداران کاخ سفید است اما جهالت دشمنان به حدی است که درک نمی کنند ملت ایران راه خود را شناخته همانطور که دشمن خود را شناخته است.

امام جمعه سیرجان به مناسبت ۸ آبان روز بسیج دانش آموزی و شهادت شهید حسین فهمیده هم اشاره کرد و افزود : این جوانان و نوجوانان میهن اسلامی ایران ، مدافع اسلام و حرم و حریم ولایت هستند و شما هرگز به اهداف خود نخواهید رسید و آینده هم در اختیار جوانان این مرزو بوم در مسیر انقلاب اسلامی و هیهات من الذله خواهد بود.

وی در خطبه اول به ادامه بحث نماز و امر به معروف و نهی از منکر و صبر و استقامت بر اساس آیات قرآن درسوره های بقره ولقمان پرداخت و گفت : اولیاء و پیامبران برای ترویج توحید و دین خدا تا مرز شهادت به اهداف خود می رسیدند و صبر و نماز هم یاریگر انسان دردفاع از دین و ارزش های دینی است و به ما استقامت می دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.