×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” رزمایش اقتدار ثارالله با حضور بیش از ۵۰ هزار نیروی بسیجی در قالب ۲۵۰ گردان های امام علی(ع)، امام حسین (ع)، بیت المقدس، عاشورا ، کوثر، الزهرا (س) و گردان های امداد و نجات، با شعار امنیت پایدار، اقتدار ملی، همدلی و همزبانی و در جهت آیه نورانی قرآنی کریم (اَشِدّاءُ عَلَی الکُفار رُحَماءُ بَینَهُم) آغاز شد.
در این رزمایش سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول (ص) تهران بزرگ، سردار عراقی، مهندس چمران عضو شورای شهر و شماری از فرماندهان عالی رتبه سپاه از نیروهای چهارگانه، فرماندهان عالی رتبه نظامی از ارتش، نیروی انتظامی و مقامات کشوری و لشکری حضور دارند.
پیام سردارسرلشکر جعفری به رزمایش اقتدار ثارالله
سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط با رزمایش اقتدار ثارالله(ع) پیامی صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
باسمه تعالی
از: فرماندهی رزمایش اقتدار ثارالله (ع)
به پاس ارادت و اطلاعت محض از فرماندهی واقعی رزمایش، حضرت بقیه الله اعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) جهت سلامتی آن حضرت با اعلام پیام رزم و شروع رزمایش هرکدام از رزمندگان ۱۹ صلوات به برکت “بسم الله الرحمن الرحیم” ختم نمائید.
فرماندهی قرارگاه ثارالله تهران
سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری
حضور جایروپلن، کایت و بالگرد در رزمایش اقتدار ثارالله
سردار شعبانی سخنگوی رزمایش “اقتدار ثارالله” گفت : در این رزمایش ۱۰ فروند جایروپلن، ۲۰ فروند پاراموتور، یک فروند کایت موتور دار، یک فروند بالگرد ام آی ۱۷ که عملیات راپل، پاور تاکسی، هلی برن، بال ریزی، تازش هوایی را انجام می دهند حضور دارند که این ها از قابلیت های یگان بسیج ماست.
وی گفت : دراین رزمایش برای اولین بار ۳ هزار نفر ازگردان های سایبری سپاه تهران که بعضاً ازاعضای هیئت علمی هستند شرکت می کنند و در یک فضای مجازی آمادگی دارند که عناصری که فریب خوردند؛ شبهاتشان را از بین ببرند. این قابلیت در کنار فضای واقعی و حقیقی فعال است که در نوع خودش کم نظیر است.
صالحی: ایستادگی در برابر استکبار جهانی به پشتوانه بسیج و ملت ایران بود
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه تجمع بزرگ ۵۰هزار نفری بسیجیان که در قالب رزمایش اقتدار ثارالله در بوستان ولایت تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من امروز با غرور به این رزمایش آمدم و معتقدم بسیجیان بار دیگر به دنیا فهماندند که ملت بیدار و هشیار است و هیچگاه غافل نخواهد بود.
وی تصریح کرد: با پشتوانه بسیج و ملت ایران بود که توانستیم در برابر استکبار جهانی ایستاده و خواست خود را به آنها تحمیل کنیم.
سردار سلامی : فرش قرمز زیر پای مقامات سلطه نخواهیم انداخت
سردار سلامی در تجمع ۵۰هزار نفری بسیجیان: شما بسیجیان از دل نبردهای ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه و ۵۱ روزه آمده‌اید که ارتش افسانه‌ای رژیم صهیونیستی را برای ۴ بار با افسردگی، شکست و ناکامی مواجه کرد اما امروز آمده‌اید بگویید ما تا آخر ایستاده‌ایم؛ آمده‌آید بگویید اگر آمریکایی‌ها همچنان از در دسترس بودن گزینه نظامی صحبت می‌کنند اما ما هم با منطق و با عمل و با ذخیره‌سازی قدرت دفاعی هوشمند و ویرانگرمان همان عبارت امام را تکرار می‌کنیم که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».
جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: چه توافق بشود و چه نشود، پیشرفت های علمی و فنی خود را برای تبدیل شدن به یک تکیه گاه برای تمدن بزرگ اسلامی دنبال می کنیم و هیچگاه ظرفیت های اقتصادی خود را در اختیار نظام سلطه نمی‌گذاریم و فرش قرمز زیر پای مقامات سلطه قرار نمی دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.