×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان رانندگی در سیرجان/توقیف سه ماهه در انتظار خودروهای متخلف سیرجانی

فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنکار “سیرجان خبر” از اجرای طرح تشدید برخورد با متخلفان رانندگی در سیرجان خبر داد و گفت: این طرح با هدف انضباط بخشی ترافیکی در معابر شهری در سطح شهرستان سیرجان در حال اجرا است.

امین پاک ایزدی اذعان کرد: با اجرای این طرح در سیرجان بر روی تخلفاتی زوم می شود که موجب انسداد مسیر راه شود ازجمله توقف دوبله،توقف در مکان های توقف ممنوع، توقف و حرکت در پیاده رو، توقف در ایستگاه های اتوبوس و….که در صورت مشاهد با افراد متخلف برخورد خواهد شد و اجرای این طرح به این معنا نیست که سایرتخلفات رانندگی نادیده گرفته شود طرح تشدید برخورد با متخلفان رانندگی سر لوح کار همکاران ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به جدیت در سطح شهرستان اجرا می شود گفت: از شهرستان های همجوار درخواست نیرو کرده ایم که این طرح به خوبی در سیرجان اجرا شود که از شنبه سه تیم کمکی در سطح شهر مستقری شده و با متخلفین رانندگی برخورد می کنند.

فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان اظهار کرد: هر گونه دستکاری و تغییر در خودرو تخلف محسوب می‌شود و در صورتی که ارکان اصلی خودرو دستخوش تغییراتی شود که از حالت استاندارد خارج شود با مالکان وسایل نقلیه بر خورد قانونی می‌شود.

پاک ایزدارتفاع زدن خودرو و یا تغییر شیشه‌ها به دودی و یا تغییر اگزوز و از اگزوزی استفاده می‌کنند که صدای ناهنجاری دارد، خودروی فاقد پلاک، پلاک مخدوش و پوشش پلاک را از موارد تخطی از قانون برشمرد و افزود:ایجاد هرگونه آلودگی‌ صوتی و آلودگی هوا، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و حمل حیوانات داخل خودرو (سگ گردانی) نیز تخلف است با هماهنگی های صورت گرفته با دادستان شهرستان خودروی متخلف تا ۳ ماه توقیف و الزام استاندارد سازی برای رانندگان خاطی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همکاران ما در راهنمایی رانندگی به صورت شبانه روز و به صورت نامحسوس در سطح شهر مشغول گشت زنی هستند و در صورت مشاهد تخلفات نامبرده پلاک خودرو توسط مامورین راهنمایی رانندگی نوشته شده و با هماهنگی دستگاه قضائی پلاک خودرو در سیستم توقیف می شود.

فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان گفت: مالکان وسایل نقلیه قبل از هرگونه برخورد و اقدام قانونی برای رفع عیب و استانداردسازی خودرو اقدام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.