×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
احداث ۲ پایانه حمل بار در سیرجان در حال برنامه‌ریزی است

به گزارش“سیرجان خبر” سیدمحمد میرحسینی در نشست ماهانه کمیسیون حمل ونقل اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به گستردگی طرح جامع راه‌های استان، اظهار کرد: یکی از مسائلی که برخی دوستان خواهان آن هستند، نزدیک بودن پایانه‌های حمل بار به محل‌هایی است که بار از آن جا باید منتقل شود.

رئیس فنی و ترافیک اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان افزود: وجود پایانه‌های بار در تمام محل‌هایی که با جابه‌جایی بار مواجه هستیم الزامی نیست.

میرحسینی تصریح کرد: مهم نیست که پایانه‌های بار نزدیک به محل انجام حمل بار باشند، چرا که این پایانه‌ها به صورت ستادی در قالب غرفه‌های حمل بار کار خود را انجام می‌دهند.

وی گفت: با راه‌اندازی این پایانه تحول خوبی در حوزه حمل بار از سیرجان رخ می‌دهد.

رئیس فنی و ترافیک اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان با اشاره به طرح جامع راه‌های استان گفت: این طرح در افق‌های درازمدت چشم‌انداز خوبی برای استان دارد و در میان مدت می‌تواند به بهره‌وری سرمایه گذاری در استان کمک کند.

میرحسینی تاکید کرد: قطاری از کامیون‌هایی که در جاده معادن گل گهر بعد از شیفت ظهر ، جاده رابه اشغال خود در می‌آورند، نگران کننده است.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که استان کرمان از آن رنج می‌برد، این است که کرمان میزبان بارهای عبوری زیادی است که متعلق به کرمان نیست و تنهابه تخریب راه‌های این استان می‌انجامد.

رئیس فنی و ترافیک اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان تصریح کرد: در سال ۸۰ در یک بررسی میدانی مشخص شد ۶۰درصد بارهای استان عبوری بودند.

میرحسینی با اشاره به تولید ۵۰درصد بار کشور در استان کرمان خاطرنشان کرد: استان کرمان از دیگر استانها تاثیر پذیری دارد وبه عبارتی سیستم حمل ونقل کرمان متاثر از حمل ونقل کشور است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.