×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
ادعای حمایت ۱۵ میلیاردی شرکت امریکایی جنرال موتورز از تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،این قرارداد حدود ۱۵ میلیاردتومان است . میتوانم بگویم این مبلغ توسط جنرال موتورز تامین شده و اگر مدعی شوم این شرکت بزرگ امریکایی حامی تیم ملی فوتبال ایران شده کاملا خبر درست و صحیحی می باشد.
عضو هیات مدیره ائل خودرو که نماینده رسمی جنرال موتورز در ایران است گفت : مقدمات ورود جنرال موتورز به ایران فراهم شده و به زودی جنرال موتورز به ایران خواهد آمد. مجید جاودانی همچنین درباره شایعاتی مبنی بر حمایت جنرال موتورز از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بزریل نیز گفت: ائل خودرو قرار دادی با فدراسیون فوتیال ایران به امضا رسانده و به عنوان حامی تیم های ملی ایران شناخته شد.

وی درباره قرارداد توافق شده میان جنرال موتورز و تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: این قرارداد حدود ۱۵ میلیاردتومان است . وی تصریح کرد: میتوانم بگویم این مبلغ توسط جنرال موتورز تامین شده و اگر مدعی شوم این شرکت بزرگ امریکایی حامی تیم ملی فوتبال ایران شده کاملا خبر درست و صحیحی می باشد.
وی همچنین ادامه داد :قصد داریم با همکاری شرکت جنرال موتورز برای اردیبهشت ماه سال آینده تورنمنتی چهارجانبه در امریکا برگزار کنیم که تیمهای ایران و امریکا دو تیمی هستند که حضورشان در این تورنمنت قطعی شده و با مشخص شدن قرعه ایران در جام جهانی دو تیم دیگر هم انتخاب خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.