×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
ارائه خدمات پزشکی رایگان گروه جهادی بقیه الله به روستاییان سیرجان

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: یکی از مسائل مهم و با اهمیت در مجموعه سپاه و بسیج خدمتگزاری در عرصه بهداشت درمان است که این فعالیت توسط بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی در قالب گروه های جهادی متخصص پیگیری می شود.

سرهنگ دستوری در ادامه اذعان کرد: با مشارکت و همکاری گروه جهادی بقیه الله(عج) ، مجتمع مس سرچشمه و همکاری ادارات ونهاد های دولتی در منطقه هماشهربه مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهیدمحمدعلی الله دادی به بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم محروم در این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است.

وی اظهار کرد: گروه جهادی بقیه الله(عج) متشکل از دندان پزشک, چشم پزشک, زنان و زایمان, داخلی و سنوگرافی به مدت ۳ روزبا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی درهما شهر بخش پاریز خدمات بهداشتی و درمانی به اهالی این منطقه ارائه کرده اند.

سرهنگ پاسدار علی دستوری با اشاره به اینکه امروز جامعه ما و این مردم عزیز و شهیدپرور بیش از پیش به همدلی و محبت نیاز دارند گفت: وقتی این مهر و محبت را از پزشکان عزیز و بسیج می‌بینند گل امید در دل آن‌ها می‌روید و باعث دلگرمی به نظام و انقلاب می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان سیرجان خدمات ارزنده ای توسط بسیج سپاه شهرستان سیرجان در قالب کمک به کادر بهداشت درمان و همچنین پایش سلامت شهروندان انجام شده است اذعان کرد: طی روزهای آینده طرح نظارت و بازرسی از صنوف به منظور اطمینان از رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود و افراد بسیجی در قالب گروه های چند نفره توسط دانشکده علوم پزشکی آموزش داده می شوند و در بحث بازرسی از صنوف به کمک بازرسان دانشکده علوم پزشکی خواهند رفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.