×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
از سرگیری پروژه انتقال آب بدون مجوز شورای شهر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” داستان پر ماجرای انتقال آب از سد تنگوئیه به مجتمع گل گهر پس از کشمکش های بسیار دوباره جان گرفت.

هشتم تیر ماه سال جاری بود که شهردار سیرجان با حضور در محل حفاری (شهرک گل گهر) این بار از دریچه ای دیگر سخن به میان آورد، وی از پرداخت نشدن حقوق شهرداری در جریان انتقال آب گفت و بی آنکه از ضرر و منفعت این طرح برای آینده شهر و مردم حرفی بزند مسئولین گل گهر را خطاب قرار داد و گفت: مسئولین گل گهر تا زمانیکه با شهرداری تصویه حساب نکنند اجازه ادامه حفر کانال را به آنها نخواهیم داد، متاسفانه مسئولین گل گهر به سرعت به دنبال حفر کانال و لوله گذاری جهت انتقال اب هستند و هیچ برنامه ای برای پرداخت حق و حقوق شهرداری ندارند اما ما به واحد اجرائیات اعلام کرده ایم که تا زمانیکه مسئولین شهرداری و گل گهر در این زمینه به توافق کامل نرسند و حقوق شهرداری پرداخت نشود هیچ مجوزی جهت حفر کانال انتقال آب صادر نکنند.

پس از این ماجرا پروژه انتقال آب به صورت موقت متوقف شد تا اینکه هفته گذشته با حفر کانال در بلوار نماز ادامه روند این پروژه از سر گرفته شد، اما به گفته مسئول کمیسیون صنعت ومعدن شورای شهر هنوز هیچگونه مجوزی برای این منظور ازسوی  شورای شهر سیرجان صادر نشده است.

محسن اسدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهردار سیرجان اخیرا طی تواقفی با مسئولین گل گهر در قبال  پرداخت مبلغی به شهرداری بدون هماهنگی و صدور مجوز از سوی شورای شهر مجوز حفر کانال داده است.

وی ادامه داد: طبق قانون هرگونه حفاری در محدوده شهری باید با مجوز شورای شهر انجام شود که تا کنون هیچگونه مجوزی از سوی شورای شهر برای عملیات انتقال آب صادر نشده است.

این در حالی است که برخی از مسئولین شهرستان اختلاف زیادی برسر پروژه انتقال آب با هم دارند و متأسفانه برخی از آنها که با رای همین مردم پشت میز قدرت نشسته اند هیچ عکس العملی نسبت به این موضوع از خود نشان نمی دهند وسخنان متناقضی در محافل گوناگون از آنها شنیده می شود.

به گزارش “سیرجان خبر” اردیبهشت ماه سال جاری نیز برخی از اعضای شورای شهر با حضور در محل پروژه انتقال آب ( بلوار صفارزاده ) مانع از ادامه روند این پروژه شدند.

به نظر می رسد در ماجرای انتقال آب همه به فکرمنافع خودهستند و در این میان هیچ کسی به فکرآینده این شهرومردم آن نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.