×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
از هر چهار ازدواج در سیرجان یکی به طلاق می انجامد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان سیرجان گفت: قوه قضاییه باید در مقابل عوامل تهدید کننده و فشارها ایستادگی کند و همگام با فرمایشات رهبری حرکت کند.

یدالله موحد بیان کرد: هم اکنون در زندان های کل استان کرمان قریب به ۱۲ هزار و هشتصد نفر زندانی وجود دارد که که نسبت به سال گذشته هفت درصد افزایش یافته است.

این مقام قضایی استان ادامه داد: طلاق در شهرستان سیرجان به یک معضل جدی تبدیل شده است و متأسفانه از هر چهار ازدواج یکی به طلاق می انجامد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده ها و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت کاری قرار گیرد تا مردم در دادگستری ها احساس آرامش کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان از برخی رسانه ها انتقاد کرد و افزود: عده ای از چهار چوب قانون مطبوعات فراتر رفته و خودسرانه حکم می زنند.

وی عنوان کرد: در سال جاری ۳۴ هزار پرونده قضایی به دادگستری سیرجان وارد شده است که هر قاضی بایستی ۵۰۰ پرونده را رسیدگی کند.

به گزارش “سیرجان خبر” در پایان این مراسم از زحمات علیزاده رئیس پیشین دادگستری سیرجان تقدیر و شهریار براهویی بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.