×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
استخدام “هکر” در وزارت دفاع انگلیس

camputer shabakeبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،هاموند ماه گذشته از طرحی برای به خدمت گرفتن صدها کارشناس رایانه به منظور فعالیت به عنوان سربازان ذخیره ارتش به مدت دست‌کم ۱۹ روز در سال در واحد ذخیره سایبری مشترک جدید خبر داده بود.

هاموند اواخر روز دوشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت:« سیاست و خط مشی نیروهای مسلح لزوما مانع از به کارگیری افراد مجرم در این بخش نمی شود.»او همچنین گفت:« باید در نظر داشت این افراد چه زمانی مجرم شناخته شدند، و جرم آنها تا چه حد جدی بوده است و این که چه حکمی علیه آنها صادر شده است. بنابراین نمی توانم این موضوع را رد کنم.»
مایکل وایت رئیس واحد سایبری جدید انگلیس گفت:« ما قابلیت پیشرفت این افراد را در نظر می گیریم تا این که بخواهیم قوانین سخت گیرانه و سریع درباره آنها اعمال کنیم.»
واحد جدید سایبری ارتش انگلیس در کنار دیگر واحد های وزارت دفاع به منظور حفاظت در مقابل حملات سایبری فعالیت خواهد کرد و در صورت لزوم حملات متقابل انجام خواهد داد.در صورت لزوم این نیروهای ذخیره برای فعالیت تمام وقت فرا خوانده خواهند شد.
به خدمت گرفتن نیروهای این واحد جدید در وزارت دفاع انگلیس این ماه آغاز شد و شامل شهروندان انگلیسی و کشورهای مشترک المنافع می شود که طی پنج سال گذشته در انگلیس زندگی کرده اند و باید صلاحیت امنیتی را نیز کسب کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.