×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور شرط رسیدن به اقتصاد مقاومتی/ کشتار مردم بی‌دفاع یمن روسیاهی آمریکا و آل سعود را به یادگار خواهد گذاشت

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی در طول سال گذشته نقاط قوت و پیشرفت‌ها را مخفی نگه می‌داشتند و کمبودها را بزرگنمایی کرده و اعلام می‌کردند تا حتی بتوانند ضربه تبلیغاتی خود را داشته باشند .

امام جمعه موقت سیرجان با تبریک سال جدید و نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال گفت: استفاده از توان و ظرفیت‌های داخل کشور، عمل به صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف، داشتن نیروهای جوان و متعهد در کشور، منابع طبیعی خدادادی با ظرفیت‌های بالا و نظارت بر امور در همه جوانب آینده روشن این کشور در تولید و اشتغال و رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی سال گذشته را سالی خوب در در مبحث فرهنگی عنوان کرد و افزود: دو شاخصه فرهنگی خیلی مهم بود که جلوه‌نمایی مناسبی داشت یکی پایبندی مردم به ارزش‌های اسلامی که در ۲۲ بهمن خود را نشان داد و دیگری پایبندی مردم به مسائل دینی و عبادی که در راهپیمایی روز اربعین در عراق خود را نشان داد و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

حیدری به هشدار جامعه جهانی در مورد احتمال وقوع قحطی در یمن اشاره واظهار کرد: امروز همین سازمان‌های بین‌المللی پاسخگوی جنایات در یمن، سوریه، عراق و بحرین باشند که حکام آل سعود با حمایت آمریکا از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نکردند و کشتار مردم بی‌دفاع یمن در تاریخ روسیاهی آمریکا و آل سعود را به یادگار خواهد گذاشت.

وی بر حضور افراد توانمند در انتخابات شوراها تاکید کرد و بیان داشت: کسانی که وارد گود خدمت به مردم می‌شوند باید با توکل بر خدا فقط کمر همت را برای خدمت به مردم و جامعه ببندند و به پیشرفت نظام اسلامی فکر کنند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.