×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
اشتغال بیش از ۶ هزار نفر طی٣ سال گذشته در مجموعه گل گهر

به گزارش “سیرجان خبر” مهندس تقی‌زاده با بیان اینکه موفق شدیم طی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ مجموعا بیش از ۶۵۰۰ نفر نیروی انسانی را در منطقه گل گهر و پروژه های مرتبط، مشغول بکار نماییم، افزود: با اقداماتی که انجام شده در سال ۹۶ بیشترین تعداد نیروی انسانی که حدود ۳۳۰۰ نفر بوده در مجموعه گل گهر جذب شده اند.

بنا به گفته مهندس تقی‌زاده، بطور کلی در حال حاضر حدود ۱۹ هزار نفر در منطقه گل گهر و پروژه های مرتبط مشغول به کار می باشند.

مدیرعامل گل گهر همچنین از توجه ویژه گل گهر به اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد و گفت: مفتخر هستیم که در چهار سال اخیر نسبت به استخدام تعداد ۲۱۶ نفر از فرزندان عزیز خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این مجموعه اقدام شده است.

وی یادآور شد: تا سال ۹۴ مجموعا این آمار ۱۲۷ نفر بوده است و از سال ۹۴ تاکنون ۲۱۶ نفر دیگر نیز استخدام شده اند.

مدیر عامل گل گهر در این رابطه تشریح نمود: در سال ۹۴ تعداد ۲۵ نفر، در سال ۹۵ تعداد ۶۰ نفر، در سال ۹۶ تعداد ۸۴ نفر و از ابتدای سال ۹۷ تاکنون تعداد ۴۷ نفر از این عزیزان در مجموعه گل‌گهر مشغول بکار شده اند.

مهندس تقی زاده تاکید کرد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان گرانقدر وظیفه تمامی مسئولان کشور است و با افتخار اعلام می کنیم که آمار استخدام این عزیزان در چهار سال گذشته در مجموعه گل گهر نزدیک به ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی در پایان گفت: به صراحت باید عرض کنم تمام درخواست‌های اشتغال فرزندان این خانواده های معزز تا جانبازان ۲۵ درصد را نیز در حال هماهنگی برای جذب هستیم و این روند را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.