×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
اصل اقتصاد مقاومتی ایجاد تغییر نگرش همه جانبه ی مدیران است

به گزارش“سیرجان خبر” ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان چهارمین جلسه خود را با هدف ارائه برنامه های تعریف شده توسط این ستاد به ادارات دولتی تشکیل داد.

منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان خواستار تغییر نگرش مدیران نسبت به انجام امور محوله شد و افزود: اصل اقتصاد مقاومتی ایجاد تغییر نگرش همه جانبه ی مدیران است و زمانی این اتفاق همه گیر شود اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی موفقیت آمیز بوده و مردم نیز اثرات مثبت کارها را در جامعه حس میکنند .

در ادامه فرماندار ویژه سیرجان از وجود ۲۲۸ بنگاه اقتصادی در سیرجان خبر داد و بیان کرد : ۳۹ عدد از این بنگاه ها نیمه فعالند که در جلسه آینده کارگروه رفع موانع تولید پالایش می شوند .

در ادامه معاون عمرانی فرمانداری سیرجان از شناسایی قابلیت های شهرستان خبر داد و گفت: فلوچارت زمانبندی فرایند کارها باید در سر در هر اداره نصب شود .

وی همچنین از آغاز به کار سیستم نیپا (نظام یکپارچه پایش اقتصاد مقاومتی ) خبر داد و افزود : مدیران باید در اسرع وقت پروژه هایی که در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تعریف شده اند را با مدیران استان هماهنگ کنند و نیز تا پایان هفته کلیه ادارات موظف به ارائه طرح های خود هستند.

در ادامه جلسه برنامه های اقتصاد مقاومتی شهرستان مطرح و بصورت گزینه ای مورد بررسی قرار گرفتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.