×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اصولگرایان از دو نامزد خود حمایت خواهند کرد/ ورود عضو جدید شورا در هاله ای از ابهام

به گزارش “سیرجان خبر” بسته خبری رویدادهایی را منتشر می کند که کمتر رسمی هستند و صرفا جهت اطلاع شهروندان و موارد انتقادی می باشند.

شایستگی مهندسین برچه اساس؟

در همایش روز ملی مهندس در سیرجان از ۱۵ مهندس برتر سیرجان در زمینه های صنعت فولادی تقدیر شد و نکته جالب توجه این مراسم این بود که این پانزده مهندس به اصطلاح برتر بر چه اساس و معیاری انتخاب شدند و این در حالی است که بسیاری از مهندسین در شهر سیرجان هستند که اگر چه پست و مسئولیتی در شهرستان ندارند اما در همه زمینه ها از این مهندسان برتر هستند،از دیگر نکته های جالب توجه این مراسم که همگی این مهندسان قابل تقدیر از مسئولان سرشناس شهرستان سیرجان هستند.

وعده هایی برای بازی با جان مردم!

tasadof gol gohar

ششم مهر ماه سال جاری فرماندار سیرجان در جلسه ای با پیمانکاران و مدیر کل اداره راه های استان از ایجاد یک برنامه زمان بندی شده جاده گل گهر تا سه ماه آینده خبر داد.
مکی آبادی اضافه کرد:۱۳ کیلومتر بعدی که مورد پیمانکاری شرکت آقای نظری است و ۲۵ کیلومتر بعدی که تحت پیمانکاری شرکت جهاد نصر است حداکثر تا ۷۵ روز آینده تکمیل و بازگشایی شوند.
اما پس از گذشت شش ماه از این قول های بی پایه و اساس مسئولان هنوز جاده گل گهر کامل نشده است و در این مسیر شاهد حوادث ناگواری هستیم که اگر مسئولان فقط بخواهند با این وعده ها مردم را دلگرم کنند باید منتظر حوادث دیگری در طی روزهای تعطیلی عید در این جاده باشیم.

ورود عضو جدید شورا در هاله ای از ابهام/

پس از گذشت قریب به سه ماه از سلب عضویت رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان هنوز این شورای پر ماجرا توسط نایب رئیس اداره می شود و ورود عضو جدید در هاله ای از ابهام است اما با این حال نیمی از عمر شورای چهارم گذشته و هنوز هیچگونه اقدام عمرانی قابل قبولی در شهرستان سیرجان انجام نشده است.
بر همین اساس اسماعیل خواجویی رئیس اتاق اصناف سیرجان بعنوان عضو دوم علی البدل باید بجای سید محمد ایران نژاد به شورا ورود پیدا کند.
طبق ماده ۵ قانون شورا ها،رئیس شورا موظف است در صورت قطعیت یافتن خروج عضوی از شورا ، مراتب را به بخشداری ذیربط به طور کتبی گزارش دهد تا بخشدار از عضو علی البدل شورا با احتساب رأی وی برای شرکت در جلسات دعوت نماید.
در تبصره ماده ۵ قانون شوراها آمده است که در صورتی که عضو خارج شده از شورا عضو هیئت رئیسه یا نماینده شورا در شورای بخش باشد، شورا باید در جلسه ای با هماهنگی بخشدار و حضور نماینده وی ، جایگزین او را برای مدت باقیمانده هیئت رئیسه و نماینده شورا در شورای بخش را برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی بخش انتخاب نماید.

اصولگرایان از هر دو نامزد خود حمایت خواهند کرد؟
اصولگرایان هنوز به یک اجماع صد در صدی برای معرفی نامزد خود در مجلس نرسیده اند اما براساس شنیده ها اصولگرایان با حمایت از دو نامزد خود سید احمد حسینی و منصور آبیار پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت تا با حمایت از این دو گزینه راه رسیدن به مجلس را هموار کنند.
ابراهیم جهانگیری هم که نامزد اصلاح طلبان برای انتخابات آتی مجلس است شانس کمتری نسبت به سایر کاندیدا ها احتمالی برخوردار است زیرا وی یکی از چهره های است که از محبوبیت کمتری در بین مردم برخوردار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.