×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

24447_4251
صادق زیباکلام در همایش انتخاباتی فرهنگیان و دانشگاهیان حامی حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ۲۴ خرداد اگر حسن روحانی و یا محمدرضا عارف رئیس جمهور ایران شوند، نهادهای قدرت که در دست اصولگرایان است، در مقابل آنها ایستادگی و یک سد و ستون بتونی ایجاد خواهند کرد…

به نظر می رسد اینگونه سخنان صادق زیباکلام مانند سخنان سال ۸۸ عناصر وابسته به کانون فتنه ۸۸ است که سعی می کردند با دروغ و توهین و افترا و تهمت، آراء نامزد انتخاباتی خود را افزایش دهند.

بر همین اساس، صادق زیباکلام با سخنرانی تحریک آمیز خود در ستاد انتخابات روحانی که عصر دیروز برگزار شد گفت: اگر روحانی یا عارف پیروز انتخابات باشند، شورای نگهبان، روزنامه کیهان و مجلس شورای اسلامی، در مقابل آنها خواهند ایستاد و مانع کار آنها می شوند.
صادق زیباکلام در همایش انتخاباتی فرهنگیان و دانشگاهیان حامی حسن روحانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ۲۴ خرداد اگر حسن روحانی و یا محمدرضا عارف رئیس جمهور ایران شوند، نهادهای قدرت که در دست اصولگرایان است، در مقابل آنها ایستادگی و یک سد و ستون بتونی ایجاد خواهند کرد.
زیبا کلام خاطر نشان کرد: شورای نگهبان، روزنامه کیهان و مجلس شورای اسلامی از جمله نهادهای قدرت هستند که در صورت پیروزی عارف و یا روحانی در انتخابات، در مقابل آنها خواهند ایستاد و مانع کار آنها می شوند.
این استاد دانشگاه اصلاح طلب که چند بار اعلام کرد که به حسن روحانی رای خواهد داد، افزود: حسن روحانی تنها کاندیدای اصلاح طلب است که می تواند با اصولگرایان برای عبور از این سد بتونی تعامل کند و به همین دلیل من به وی رای خواهم داد.
اظهارات صادق زیباکلام که خود را دارای دکترای علوم سیاسی معرفی می کند آنقدر مضحک است که حتی ارزش جواب دادن را هم ندارد. کسی هم نیست که به او بگوید روزنامه کیهان و شورای نگهبان و مجلس چه ربطی به هم دارند؟ زیباکلام طوری حرف می زند که گویا روزنامه کیهان، یکی از نهادهای پرقدرت کشور است که بر کانون های تصمیم گیر جامعه چنبره زده است نه یک روزنامه مانند سایر روزنامه های دیگر کشور! از طرف دیگر شورای نگهبان چه ربطی به ریاست جمهوری دارد؟ مگر وظیفه شورای نگهبان دخالت در امور قوه مجریه و شخص رئیس جمهور است؟!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.