×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
اعطای وام کمیته امداد در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” کارگاه های نیمه فعال در شهرستان سیرجان می توانند از کمیته امداد امام خمینی ، وام یک میلیارد ریالی دریافت کنند.
مسئول خود کفایی کمیته امداد سیرجان گفت : این مبلغ وام به کارگاه های نیمه فعالی داده می شود که با فعالیت خود ۵ نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان را مشغول به کار کنند .
وی افزود : این وام با هدف اشتغال زایی مددجویان با بهره کم به صاحبان این شرکت ها یا کارگاه ها اعطاء می شود و هر۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال یک نفر مددجو درهر کارگاه یا شرکت خواهد بود که تا سقف ۵ نفر برای اشتغال مددجویان پرداخت می شود.
ابراهیم سبزعلی پور گفت: با پرداخت بیش از ۵۸ میلیارد ریال وام اشتغال از منابع بانکی به ۳۵۶ خانوار تحت پوشش که در زمینه های گلیم بافی ، دامپروری ، نصب پنل های خورشیدی و فعالیت های فروشگاهی ، ۳۵۶ خانوار از تحت پوشش این نهاد در امسال خارج شدند.
وی گفت: در اجرای طرح اشتغال مددجویان و خودکفایی ۱۰۰ نفر هم وام ۲۰۰ میلیون ریالی تسهیلات برای نصب پنل های تولید انرژی خورشیدی گرفتند و خودکفا شدند.
سبزعلی پور با اعلام ایجاد زمینه آموزش رشته های قالیبافی و برق و ساختمان در سیرجان گفت: ۹۴۶ نفر با هزینه ۱ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال آموزش های لازم را فراگرفتند تا جذب بازار کار شوند .
بگفته وی ، کمیته امداد امام خمینی پس از تعامل با کارفرمایانی که مددجویان تحت پوشش را مشغول به کار کنند ، حق بیمه این مدد جویان را پرداخت می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.