×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
اعلام رای انضباطی مسابقه استقلال و گل گهر

به گزارش “سیرجان خبر” بر اساس اعلام کمیته انضباطى در بازی دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان از سری مسابقات هفته بیست و یکم برتر فوتبال کشور که پانزدهم اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال از مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

گفتنی است فرزاد مجیدی مربی و رضا آذری بازیکن این تیم نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علیرضا رضایی دیگر بازیکن استقلال به دلیل رفتار تهاجمی نسبت به نیمکت تیم حریف به پرداخت سیصد میلیون ریال و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال از مسابقات لیگ برتر محکوم شد.


همچنین باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از ۷ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


در ادامه آرای مربوط به این دیدار، امین قاسمی نژاد بازیکن تیم گل گهر به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه (داور) ضمن پرداخت سیصد میلیون ریال به یک جلسه محرومیت از بازی های لیگ محکوم شد.

حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر به خاطر رفتار غیر ورزشی به پرداخت سیصد میلیون ریال محکوم شد و باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از ۷ اخطار به ترتیب مطابق با ماده ۵۰ و ۵۸ مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.