×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
افتتاح‌ گاز‌رسانی به ۱۰ مدرسه در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” حمید سعیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح گازرسانی به ۱۰ مدرسه روستایی سیرجان اظهار داشت: برای رفع مشکل این مدارس و گازرسانی به روش پکیج و شوفاژ بیش از یک میلیارد ریال از منابع مالی مختلف و نوسازی مدارس استان کرمان تامین و پرداخت شده است.

وی افزود: مشکل بیش از ۳۰ مدرسه باقیمانده نیز که فاقد سیستم گرمایشی بودند به صورت موقت رفع شده‌ و تا پایان سال تحصیلی جاری به سیستم‌های جدید گرمایشی و گازرسانی مجهز می‌شوند.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و مساعدت مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر از امروز هر ۱۵ روز یک مدرسه از مدارسی که دارای مشکل سیستم گرمایشی بودند در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر تجهیز می‌شوند.

‌وی‌افزود‌: در برنامه گازرسانی به روستاها نیز هر ۱۰ روز یک روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و این برنامه تا سال آینده ادامه دارد.

حسن‌پور عنوان کرد: هم اکنون ۵۳ روستا در شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در حال انجام عملیات گازرسانی ‌است و هر ۱۰ روز یک روستا به طور کامل در این دو شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی ابتکار اعلام و پخش کمبودهای شهرستان سیرجان را موجب تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم عنوان کرد و از رسانه‌ها به دلیل پیگیری این مسئله قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.