×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح سه پروژه بهداشت و درمان در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” همایش خیرین مجمع سلامت با حضور پروفسور شهریاری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور و رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دکتر رشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بخش دیگری از برنامه های چهارمین روز از هفته ی دولت بود، و از خیرین این بخش تقدیر به عمل آمد.
دکتر شهریاری در این همایش با اشاره به اهمیت و نقش بهداشت و درمان در سلامت جامعه گفت: تمام تلاش ما براین است که برای مردم در حوزه سلامت اتفاقی نیفتد. مردم نیز باید در این راستا مطالبه گر باشند. مطالبه گری مردم باعث می شود که مسئولین صدای مردم را بشنوند.

وی افزود: سیرجان در بحث خیرین سلامت بسیار فعال است و اقدامات خوبی را در این زمینه شاهد هستیم که امید است به همین روال ادامه پیدا کند.
بخش پایانی برنامه های چهارمین روز از هفته ی دولت اختصاص یافت به کلنگ زنی بیمارستان ۶۴ تختخوابی فوق تخصصی مجمع خیرین سلامت با اعتبار ۵۶۰ میلیارد ریال و زیر بنای ۲۰هزار متر مربع در چهار طبقه ؛ افتتاح کلینیک فوق تخصصی چشم با اعتبار ۲۵میلیارد ریال و افتتاح مرکز بیماران خاص با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال که این دو مرکز جنب بیمارستان امام رضا (ع) قدیم احداث شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.