×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
افتتاح شرکت تعاونی سپیدبالان در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” رضا اسماعیلی در حاشیه افتتاح درمانگاه سپیدبالان اظهار داشت: این مجموعه درمانی با مشارکت و همکاری ۱۰ نفر از بانوان در قالب تشکیل تعاونی و هزینه ده میلیارد تومان به پایان رسیده که امروز برای ۶۰ نفر اشتغال دارد.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: این طرح الگویی بسیار موفق در قالب تعاونی و همراهی یک مجموعه است و می‌توانیم با همفکری ظرفیت‌های لازم را ایجاد کنیم و موفق شویم.

وی تصریح کرد: توانمندسازی تشکلات کارگری و کارفرمایی در اولویت کاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان قرار دارد و باید در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و اهداف تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اقدام کرد و نتایج خوبی گرفت.

اسماعیلی افزود: با کمک کسانی که حتی سرمایه اندکی دارند در قالب تعاونی‌ها می‌توانیم موفق عمل کنیم و کارهای نو با ایده و خلاقیت‌های گروهی ایجاد کنیم تا هم اشتغال و هم اقتصاد را رونق دهیم و از سرمایه خود هم بهره ببریم.

این درمانگاه تعاونی با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع و هم‌فکری و اراده ۱۰ نفر از بانوان سیرجانی و با استفاده از تسهیلات بانکی با اعتبار یکصد میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.