×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 22 April , 2024
افتتاح شعبه اقماری کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در زیدآباد

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”  مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به پرداخت ۵۲۰۰ میلیارد تومان ماهانه تعهدات سازمان تامین اجتماعی در کل کشور، پرداخت تعهدات سازمان در استان را با احتساب بخش درمان ۱۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

حسینی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در توزیع دوباره درآمدها نقش دارد و اگر سازمان بتوانند منابع خود را تامین کند و خدمات خوبی ارائه دهد و رضایت مخاطبین را فراهم کند و با توجه به پوشش ۵۰ درصدی جمعیت کشور می تواند رضایتمندی مردم و شرکای اجتماعی را از نظام اسلامی بدنبال داشته باشد.

وی گفت: از ائمه جمعه انتظار داریم که با استفاده از تریبون نماز جمعه فرهنگ پوشش بیمه های اجتماعی را ترویج دهند زیرا در شرایط امروزی بیمه جزء لاینفک زندگی مردم است و تمامی اقدامات واگذار شده به کارگزاری ها از جمله پلاک برداری کارگاههای کشفی، تشکیل پرونده مطالباتی کارگاهها و پرداخت کمک هزینه ازدواج و کفن ودفن باید در این واحدها انجام شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان در جریان افتتاح شعبه اقماری کارگزاری رسمی سیرجان از کارگزاری این شهرستان بازدید کرد و در جریان عملکرد آن قرار گرفت و مسائل و مشکلات این کارگزاری را مورد بررسی قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.