×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح نیروی انتظامی در سیرجان

eftetaheieبه گزارش“سیرجان خبر” در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی بعد از ظهر امروز چهار طرح مربوط به نیروی انتظامی در سیرجان طی مراسمی با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید و دو طرح هم عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مهریار سعیدی فرمانده انتظامی سیرجان در مراسم افتتاح این طرح‌ها ضمن توجه به مقوله امنیت و نظم در نیروی انتظامی اظهار داشت: مردم شهرستان سیرجان مردمی قدرشناس از زحمات پلیس و نیروی‌های انتظامی هستند و مشارکت آنان موجب اقدام به موقع در تامین نظم وا منیت در این شهرستان می‌شود.

وی در مورد طرح‌های افتتاح شده گفت: درمانگاه دندانپزشکی نیروی انتظامی با زیربنای ۷۰ متر مربع و هزینه ۲۰۰ میلیون ریال، مرکز عملیاتی پلیس ۱۱۰ و پلیس فتا با هزینه ۵۰۰ میلیون ریال، کلانتری شماره ۱۷ مستقر در منطقه جنوبی سیرجان منطقه مکی آباد با زیر بنای ۱۸۰ متر مربع و هزینه ۵۰۰ ریال و ایستگاه پلیس محمود آباد با زیربنای ۱۸۰ متر مربع و هزینه ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

سعیدی با اشاره به اینکه برای این طرح‌ها جمعا یک میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال از اعتبارات نیروی انتظامی هزینه شده است، عنوان کرد: این طرح‌ها به جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر خدمت‌رسانی می‌کنند.

همچنین امروز دو طرح  سالن ورزشی نیروی انتظامی با زیربنای یک هزار و ۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد ریال و کلانتری نجف شهر با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد ریال از اعتبارات نیروی انتظامی عملیات اجرایی آنان آغاز شد.

مدت زمان ساخت این دو طرح هم یک سال اعلام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.