×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
افتتاح ۸ طرح عمرانی با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” در ششمین روز از دهه فجر هشت طرح مختلف در سیرجان به بهره‌برداری رسید.

منصور مکی‌آبادی فرماندار سیرجان اظهار داشت: برای این طرح‌ها حدود ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی هزینه شده که ۶ هزار نفر جمعیت روستایی را پوشش می‌دهد.

وی افزود: مرکز حرفه‌آموزی معلولان ذهنی دختران بالای ۱۴ سال با هزینه یک میلیارد ریال از اعتبارات بهزیستی سیرجان، دبیرستان شهید اسماعیل شهبا نجف‌شهر با زیربنای یک هزار و ۴۴۰ مترمربع و ۱۰ کلاسه و هزینه ۱۲ میلیارد ریال از اعتبارات دولتی برای ۲۰۰ دانش آموز بهره‌برداری رسید.

مکی‌آبادی ادامه داد: پروژه برق‌رسانی به ۴۶ روستای زیر ۲۰ خانوار با هزینه ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی افتتاح شد که در این طرح با اجرای ۱۶۰ کیلومتر خطوط فشار قوی و متوسط و ۶۰ دستگاه ترانس نصب و ۶۰۰ خانوار در بخش‌های مرکزی، پاریز، بلورد و گلستان از نعمت برق بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از دو زمین چمن مصنوعی شهر زیدآباد به هزینه ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیرجان صورت گرفت که از این مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال را خیر سیدحسین حسینی پرداخت کرده است.

فرماندار سیرجان گفت: زیرسازی و آسفالت بیش از ۷۰ هزار مترمربع از معابر شهر زیدآباد با هزینه ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات بنیاد مسکن سیرجان و شهرداری زیدآباد امروز افتتاح شد.

وی بیان داشت: طرح روشنایی معابر زیدآباد به طول یک کیلومتر و با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال از اعتبارات شهرداری و زیرسازی و آسفالت معابر روستای شریف‌آباد به وسعت ۳ هزار مترمربع و هزینه ۶۵۰ میلیون ریال از اعتبارات دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اتمام رسیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.