×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
اقتدار نیروی دریایی مانع حرکت خصمانه دشمن علیه جمهوری اسلامی است

به گزارش “سیرجان خبر” علیرضا محمدی به‌مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار اشت:  یوم‌الله هفتم آذر تبلور ایثار و جان‌فشانی‌های پرسنل قهرمان و جان بر کف نیروی دریایی در برقراری ثبات و امنیت در آب‌های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان است.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش مستقر در سیرجان افزود: امام خمینی (ره) به‌مناسبت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریا‌های کشور و به ویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی و در نطفه خفه کردن نیروی دریایی دشمن بعثی، هفتم آذر را روز نیروی دریایی ارتش نام گذاشت تا همه‌ساله حماسه باشکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود.

وی گفت: نیروی دریایی نیز، همچون سایر نیروها در آب‌های خلیج فارس و مرزهای آبی کشور در عرصه دفاع مقدس از کشور اسلامی‌مان چون نگینی درخشنده است و بر عرشه کشتی افتخار و صلابت خود استوار ایستاده است و نبرد قهرمانانه آنها در برابر آمریکای متجاوز و حضور جدی در آب‌های بین‌المللی، نشانه اقتدار و اعتبار این نیروی بزرگ و سرافراز است و ملت ایران باید به چنین ارتش مؤمن و وفادار افتخار کند.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان آمادگی همیشگی نیروی دریایی را برای مقابله با هر تهدید نظام اسلامی تحت امر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا یک نعمت الهی و ضرورت عنوان کرد و گفت: ما درعرصه دریا و مرزهای آبی با اقتدار و صلابت همیشگی حافظ منافع کشور و نظام و ملت ایران هستیم و دشمن هرگز قادر به هیچ حرکت خصمانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.

وی از اهمیت استقرار این مرکز در سیرجان سخن به میان آورد و تصریح کرد: این مرکز در بحران‌ها و رونق اقتصادی شهرستان نقش‌آفرین بوده و هست و مردم از خدمات نیروی دریایی اعم از بیمارستان و مراکز درمانی و فروشگاه‌های نیروی دریایی و امکانات ورزشی استفاده می‌کنند و در بحران کرونا و کمک‌های مومنانه نیز نقش مهمی را ایفا کردند.

محمدی با محکوم‌کردن ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده موجب حرکت بیشتر جوانان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان برای تداوم راه این دانشمند هسته‌ای خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه‌های راهبردی کشور در تاریخ کشورمان ماندگارخواهد بود و دانشمندان دیگری ادامه مسیر را با جدیت دنبال می‌کنند و این ترورها و شهادت‌ها ما را در مسیر مبارزه با استکبار مصمم‌تر خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.