×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
اقتدار و پیروزی سپاه، نماد اقتدار و پیروزی مردم است

به گزارش “سیرجان خبر” شهردار و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان به مناسبت روز ۱۳ آبان و مقابله اخیر سپاه با ناو آمریکایی، با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت: امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد که حس امنیت، نشاط در کار و روحیه مجاهدت را در میان مسئولان ایجاد کنیم تا خدمتگزار مردم باشند.

سرهنگ پاسدار علی دستوری، سپاه را نمونه گلچینی از مردم انقلاب این مرز و بوم خواند و گفت: اقتدار و پیروزی سپاه، نماد اقتدار و پیروزی مردم است زیرا سپاه از دل همین مردم انقلابی و ولایی بیرون آمده است.

وی با اشاره به مناسبت‌های ۱۳ آبان، از جمله استکبارستیزی، روز تسخیر لانه جاسوسی، روز دانش‌آموز و سالروز تبعید حضرت امام خمینی گفت: خدا را شاکریم در ایامی که برخی به دنبال روتوش کردن چهره آمریکا هستند، در ماجرای اخیر ماهیت واقعی آمریکا بیشتر عیان شد و مردم ما مصمم‌تر از پیش برای مبارزه با استکبار به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده هستند.

سرهنگ دستوری در ادامه با تشریح برخی جنایت‌های آمریکا در جهان و ایران گفت: دشمن به دلیل اتفاقاتی که در ۸ سال گذشته افتاد، احساس کرد می‌تواند ایران را متوقف کند منتها رویکرد نظام اسلامی استقلال و خودکفایی است ما به دنبال بی‌اثر کردن تحریم‌ها هستیم که ما با ایجاد بازاری فارغ از بازار جهانی توانستیم به کمک دولت جدید به نقطه قابل اتکایی برسیم.

سرهنگ پاسدار علی دستوری با تشریح ماجرای اخیر مقابله سپاه و آمریکا و شکست نیروهای نظامی آمریکا افزود: اقتدار سپاه ناشی از عنایت خداوند و رهنمودهای حضرت امام و حضرت آقا است و به راستی آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند امیدواریم از این پس نیز خداوند به ما و شما در راه حفظ نظام، ارزش‌های آن و مردمی که همواره حامی نظام هستند، توفیق دهد.

در ادامه این دیدار رئیس شورا با اشاره به فرارسیدن روز ۱۳ آبان و بحث استکبارستیزی گفت: خبر غرورآفرین اقدام سبزپوشان سپاه انقلاب اسلامی یک بار دیگر به جهانیان نشان داد مطابق فرمایش امام پوزه آمریکا‌ به خاک مالیده شده است شاید در جهان بی‌سابقه باشد که کشوری تنها با قایق‌های تندرو جلوی یک ناو آمریکایی بایستد و آن ناو جرات واکنش نداشته باشد آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که نباید با دم شیر بازی کنند. این نکته نشان از آمادگی سپاه برای مقابله با هرگونه اقدام است نکته دیگر موضع دولت انقلابی آقای رئیسی است که محکم پشت اهداف نظام ایستاده که در کنار اقدام قاطع سپاه موجب عقب‌نشینی آمریکایی‌ها شد.

حسن خدامی در ادامه تاکید کرد: این دیدار با هدف اعلام حمایت کامل شورای شهر سیرجان از سپاه و بسیج است و با افتخار اعلام می‌کنیم از هیچ کمکی دریغ نداریم. برای شما و نظام مقدس اسلامی آرزوی سربلندی هر چه بیشتر در سایه ولی فقیه زمان، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای داریم.

در ادامه این جلسه شهردار سیرجان ضمن تبریک روز ۱۳ آبان و اشاره به همزمانی آن با حرکت افتخارآفرین سپاه در مقابل آمریکایی‌ها، گفت: حضرت آقا همیشه اصرار بر مقاومت داشتند و می‌گفتند مذاکره و اعتماد نکنیم و اکنون فکر می‌کنم حتی آنان که مخالف این فرمایش بودند با اتفاقات منطقه متوجه شدند سخنان آقا مبتنی بر حقایق بوده است. اکنون که تحرکات سیاسی دنیا را مشاهده می‌کنیم، می‌بینیم با وجود فضاسازی‌ها، ایران در موضع قدرت است و دشمن متوجه شده تهدید اثر ندارد و از موضع خود کوتاه آمده است. به همین علت ایران را به مذاکره دعوت می‌کنند و این موضوع ناشی از تدبیر حضرت آقا است.

علی‌اکبر کریمی‌پور زارع ضمن اشاره به اعتقاد سپاهیان به شهادت گفت: این نکته نشان از شجاعت سپاهیان است زیرا بالاتر از جان وجود ندارد و ایشان از بذل جان خود در راه انقلاب دریغ ندارند. آرزوی سربلندی شما و ایران را داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان نیز با اشاره به واقعه اخیر مقابله سپاه و آمریکا گفت: چنین اتفاقاتی موجب ایجاد وجد و حس امنیت در کشور است.

حجت کاظمی این حرکت را ناشی از اعتقاد و ایمان سپاه به قدرت خود و ناتوانی آمریکا در برابر سپاه دانست و گفت: سپاه هیچ ترسی از آمریکا ندارد و این موضوع به وضوح در ماجرای اخیر مشاهده شد. قدرت سپاه ناشی از آرامش درونی و ایمان به فرمایش امام راحل است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

کاظمی با اشاره به نفوذ عمیق باور به شهادت در میان سپاهیان افزود: بچه‌های سپاه هم مقابله با استکبار را موجب عزت می‌دانند و هم شهادت در این راه را. ان‌شالله هم سپاه و هم سایر قوای نظامی همیشه سربلند باشند تا همچنان حس امنیت در سراسر کشور جاری باشد و استکبار در انجام نقشه‌های شوم خود با شکست مواجه باشد. بدون شک چنین وقایعی یک پیروزی ملی برای کشور محسوب می‌گرد‌د.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.