×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اقتصاد مقاومتی با همکاری مردم و شکستن بروکراسی اداری امکانپذیر است

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در نخستین همایش تجلیل از «آن ۲۳ نفر» و آزاده شهید سید عباس سعادت یکی از آن ۲۳ نفر در شهر پاریز این شهرستان  اظهار داشت: صدام در زمانی با حمایت همه قدرت‌های جهانی به ایران حمله کرد که جمهوری اسلامی به تازگی دوران خود را آغاز کرده بود و ارتش و سپاه انسجام لازم را نداشتند و جنگ داخلی وجود داشت.

وی بیان داشت: بخش‌هایی از جنوب و غرب کشور به دست عراقی‌ها افتاد اما هشت سال پایداری مردم و جوانان نه‌تنها یک متر از خاک کشور جدا نشود بلکه ما پیروز شدیم و ایران را در جهان سربلند کردیم، اما صدام به سرانجام شومی رسید و فقط خدا و مردم در دوران جنگ با ما بودند و ارتش دست به دست سپاه و بسیج داد و در دو، سه سال اول جنگ به بیشترین فتوحات دست یافتیم.

رزم‌حسینی عنوان کرد: عواملی چون رهبری امام خمینی(ره)، وحدت، مردم، ایمان و اعتقاد رزمندگان، موجب اقتدار ایران در دوران دفاع مقدس شد و رزمندگان امام خمینی(ره) را دوست داشتند و عاشق ایشان بودند و سخنان امام برای ما تکلیف شرعی بود و رزمندگانی را داشتیم که بر روی سیم خاردار می‌خوابیدند تا همرزمانشان عبور کنند و ایمان مردم ما موجب پیروزی در جنگ شد.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با همکاری مردم و شکستن بروکراسی اداری امکانپذیر است.

استاندار کرمان اضافه کرد: در مناطق هشت‌گانه اقتصاد مقاومتی گام‌به‌گام با همکاری مردم برای توانمندسازی مردم گام برمی‌داریم و با اجرای مثلث توسعه اقتصاد مقاومتی بحث انسجام مدیریتی را دنبال می‌کنیم تا مدیریت جهادی جایگزین مدیریت جناحی شود.

وی افزود: سبک جدید مدیریتی را در مناطق اقتصادی کرمان دنبال می‌کنیم تا استان توسط بخش غیردولتی اداره شود و دولت نیز حمایت، نظارت و هدایت می‌کند.

استاندار کرمان یادآور شد: امام جمعه سیرجان برای امضای تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری پیشگام بوده است و نماینده سیرجان و بردسیر، فرماندار و شورای تامین سیرجان نیز پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند.

وی خطاب به مردم گفت: آرمان‌های شهدا را فراموش نکنید و پیرو رهبری باشید و ولایتمداری برای همه است و همه مردم ایران، ولایتمدار هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.