×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
فرمانده انتظامی سیرجان فرزند همکار متوفی خود را تا مدرسه بدرقه کرد

به گزارش “سیرجان خبر” هر ساله با فرا رسیدن روز معلم ، بیشتر دانش آموزان با همراهی پدر و مادرشان راهی مدرسه می شوند تا از معلمان خود تقدیر کنند و در این میان فرمانده انتظامی سیرجان برنامه امسال تجلیل از مقام معلم را به همراهی با دو فرزند همکار متوفی خود اختصاص داد که بیست و چهارم اسفند سال قبل والدین خود را در یک سانحه رانندگی از دست دادند.
در این رابطه فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان سیرجان با حضور در محله و منزل همکار متوفی سروان محمدرضا خراسانی ضمن دلجویی از فرزندانش دختر ۱۲ساله و پسر همکار خود را از خانه تا مدرسه وپیش دبستانی همراهی کردند و در ادامه با معرفی این دختر و پسر به دیگر دانش آموزان به عنوان فرزند همکار انتظامی خود ، از معلمان مدرسه آنها تجلیل کردند.
سرهنگ مرتضی امیر سبتکی در این آیین گفت : ضمن پاسداشت مقام شامخ معلم جا دارد یاد همکار عزیزمان که سال ها با تلاش خود برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کرد را نیز گرامی بداریم و همواره در محیط مدرسه محله و خانواده طوری عمل کنیم که دو فرزند وی کمتر دلتنگ پدر و مادر خود شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان هچنین در دفتر معلمان و کلاس درس فرزندان این همکار حاضر شد و با پیگیری روند تحصیلی آنان در جمع همکلاسی هایشان گفت : پدر «مهدی و الناز» سال‌های زیادی با تلاش و کوشش شبانه روزی خود در راستای برقراری آرامش و امنیت همه ما و شما دانش آموزان و معلمان تلاش کرد تا ما با آرامش در کنار خانواده خود باشیم و در مدرسه درس بخوانیم.
گفتنی‌ است سروان محمدرضا خراسانی از کارکنان انتظامی سیرجان بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۰ به همراه همسرش در سانحه رانندگی محور سیرجان – بندرعباس جان خود را از دست دادند و یک دختر ۱۲ ساله و یک پسر پنج ساله از آنها به یادگار مانده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.