×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
رژیم ظالم صهیونیستی با اقدامات خصمانه، خود را به ورطه هلاکت رسانده است/آمریکا شکست خورده اراده و تلاش ملت ایران است

به گزارش “سیرجان خبر “ حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: نظام اسلامی اقتدار و قدرت خود را در استقلال همه جوانب سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی کسب کرده است.

وی افزود: امروزه تحریم‌ها تنها راهکار دشمن در برابر ما برای تضعیف این اقتدار است که باید با اتحاد و همبستگی و توجه به توان و تولید داخل تحریم‌ها را هم نقطه قوت و اقتدار خود رقم زد.

حسینی گفت: انقلاب اسلامی ایران که تبدیل به نظام اسلامی به پشتوانه مردم شد در مقابل استکبار قدرت خود را نشان داده و دشمن هم می‌داند این موضع ملت ایران شکست‌ناپذیر است و امروزه هم آمریکا شکست خورده اراده و تلاش و همبستگی ما است.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در روز جهنی قدس بیان داشت: رژیم ظالم و کودک‌کش صهیونیستی با اقدامات خصمانه که در هفته‌های اخیر شدت بخشید، خود را به ورطه هلاکت و نابودی رسانده، چراکه اهل باطل رفتنی و نابود می‌شود.

خطیب جمعه سیرجان افزود: همه مردم می‌دانند وظیفه شان حضور و اقتدار در برابر دشمن زبون است و بصیرت است که امروز دشمن را بیشتر می‌شناسد و بر اساس همین بصیرت هم حضور ملت ما در محکومیت رژیم اشغالکر قدس و آمریکا در راهپیمایی روز قدس بیشتر است.

حسینی به تولید و استفاده از توان داخل تاکید کرد و گفت: کارگزاران نظام اسلامی مراقب بوده و توجه به تولید کالای ایرانی و باکیفیت داشته باشند و همه بدانند که جنگ تجاری آمریکا با اروپا یک بازی سیاسی است که می‌خواهند ترکش‌های این جنگ به ملت ایران و نظام اسلامی بخورد، اما غافل از این هستند که ملت و نظام ما آبدیده و پر استقامت و مقاوم است و هرگز طعمه این توطئه‌ها نخواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.