×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
امروز دفاع از حرم به معنای دفاع از حریم اسلام و مکتب تشیع است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: ملت ایران در مسیر حضور در همه عرصه‌ها پیروز میدان اقتدار و سربلندی است و رفع تحریم‌های ظالمانه باید امروز صعودی برای توجه بیشتر به اقتصاد مقاومتی، خودکفایی و استقلال باشد.

وی از تلاش‌های دولت و تیم مذاکره‌کننده در به ثمر رساندن برجام قدردانی کرد و افزود: براساس فرموده رهبری معظم باید مراقب رفتار دشمن بود، آمریکا اهل خدعه و نیرنگ است، لذا مسئولان و دولت از حقوق ملت ایران مواظبت کنند.

حسینی بر همدلی و اتحاد همه قشرها و اطاعت از رهبری تاکید کرد و گفت: هر پیروزی، پیشرفت و اقتداری نصیب ملت و دولت شده، مدیون اتحاد و اطاعت است و حرکت دشمنان نیز با این دو اصل خنثی شده‌است.

خطیب جمعه سیرجان به برگزاری یادواره شهید الله‌دادی شهید مدافع حرم در شهر پاریز اشاره کرد و گفت: امروز دفاع از حرم به معنای دفاع از حریم اسلام و مکتب تشیع است که دلاورمردانی همچون شهید الله‌دادی دشمنان این مکتب را زمین‌گیر می‌کنند.

وی افزود: رزمندگان اسلام نشان می‌دهند مسیر اسلام واقعی مبارزه با ظلم و حمایت از مسلمانان و مظلومان است، نه اینکه با اطاعت از استکبار و صهیونیسم مجری توطئه‌های آنان در کشتار مسلمانان در یمن، بحرین، سوریه و عراق شویم.

حسینی تصریح کرد: امروز سران برخی کشورهای عربی از قدرت اسلام و مسلمانان غافل شده و در دامان غرب و صهیونیست تیشه به ریشه خود می‌زنند و نمی‌دانند اربابان آنها برای نیل به اهداف شوم خود سران این کشورها را بازیچه دست خود در کشتن مسلمانان و پرورش تروریست قرار داده‌اند.

خطیب جمعه سیرجان همچنین به بحث سبک زندگی اسلامی پرداخت و با اشاره به نامه ۶۹ نهج‌البلاغه حریص بودن به دنیا را موجب ایجاد مشکلات در زندگی عنوان کرد و آن را به انسان تشنه‌ای تشبیه کرد که آب شور دریا را می‌خورد و تشنه‌تر می‌شود.

وی بر رعایت حق و حقوق افراد در جامعه به یکدیگر هم تاکید کرد و رعایت قوانین را حقوق همه افراد دانست که باید رعایت شود تا جامعه‌ای قانونمند و آرام داشته‌باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.