×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دشمن درصدد نفوذ به انقلاب است و باید همه مسئولین و مردم هشیار باشند

به گزارش خبرنگار “سیرجان خبر”، جانشین قرارگاه مدینه نیروی زمینی سپاه، سردار حمید سرخیلی صبح امروز در مراسم رژه ۳۱ شهریور شهرستان سیرجان گفت: روزی که امام راحل انقلاب اسلامی ایران را بنیان گذاشت، به تمام دنیای کفر و طاغوت نشان داد این انقلاب در دل مردم جای دارد و پایه های آن در ایمان مردم ریشه دارد.

وی افزود: این همت بلند، عزم راسخ و توکل به خدا بود که توانست ژاندارم منطقه را که توسط آمریکایی ها تربیت شده بود به زیر بکشاند و سرنگون سازد.

جانشین قرارگاه مدینه در ادامه تصریح کرد: آمریکایی ها این حرکت انقلاب ایران را نتوانستند تاب بیاورند و با تحریک صدام جنگ هشت ساله را به راه انداختند؛ در این جنگ آمریکا، اسرائیل، شرق و غرب و تمام دنیای کفر در مقابل انقلاب اسلامی ایران صف آرایی کردند، اما رهبری امام راحل و ایستادگی و وفاداری مردم همچون سدی آهنین در مقابل زورگویان عالم، آنها را تسلیم نمود.

سردار حمید سرخیلی توجه به پاسداشت خون ۲۰۰ هزار شهید و ۶۰۰ شهید این شهرستان را مهم و ضروری برشمرد و تاکید کرد: سردرا علوی ها و الله دادی ها رفتند تا این انقلاب بماند.

وی در ادامه افزود: ایستادگی و مقاومت رزمندگان مصداق بارز آیه شریفه « فَاستَقِم کَما أُمِرتَ» می باشد و خروجی آن سردار سلیمانی ها از همین خطه شهید پرور کرمان است که در جنگ ۳۳ روزه حزب الله گفت: رشادت و دلاوری های حزب الله به اندازه بند انگشت رزمندگان ما در عملیات کربلای ۵ هم نبود، چرا که ۳۵ دولت مستکبر از صدام حمایت می کردند.

جانشین قرارگاه مدینه بیان کرد: امروزه پذیرفته ایم که نرمش قهرمانانه داشته باشیم اما خوشحال نیستیم، همانطور که در پذیرفتن قطعنامه خوشحال نبودیم.

وی در پایان گفت: دشمن درصدد رخنه و نفوذ به انقلاب است که باید همه مسئولین و مردم گوش به فرمان رهبری عزیز باشند و با وحدت کلمه در مقابل این آزمون در این برهه از تاریخ انقلاب، مذاکرات را قهرمانانه پشت سر بگذاریم.

پس از سخنرانی جانشین قرارگاه مدینه، یگان‌های رزمی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، تیپ مردم پایه صاحب الزمان(عج)، نیروی دریایی ارتش و نیروی انتظامی از جلوی جایگاه مراسم رژه رفتند.

گفتنی است، نیرهای مسلح شهرستان سیرجان بخش کوچکی از توانمندی نظامی خود را در رژه ۳۱ شهریور به نمایش گذاشتند.

این رژه همه ساله در روز ۳۱ شهریور، همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور یگان‌های رزمی سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.