×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” گروه تروریستی داعش روز جمعه اقدام به تخریب قبور شماری از بزرگان و علمای شیعه در استان دیاله (دیالی) در شرق عراق کرده است.

این گروه تکفیری که هرگونه نماد و نشان مذهبی را مظهر کفر محسوب می‌کند روز جمعه با بمب‌گذاری مراقد شماری از بزرگان شیعی در دیاله تخریب کرد.

در تصاویر که داعش منتشر کرده یکی از این مزار تخریب شده مرقد محمد بن موسی الکاظم(ع) فرزند حضرت امام موسی کاظم(ع) است که تکفیری‌ها پس از ورود به این مکان مقدس با جاسازی کردن بمب آن را منفجر و با خاک یکسان کردند.

داعشی‌ها برای تخریب قبور از بخش امور حسبیه (مسؤولین رسیدگی به امور دینی) که تفکری برگرفته از وهابیون دارند دستور می‌گیرند و در اجرای این دستورات از مواد منفجره و بولدوز استفاده می‌کنند.

در بیانیه منتشر شده از سوی داعش ضمن اعلام افتخار به تخریب مزار فرزند امام کاظم(ع) این جنایت فجیع را منت خدا بر خود عنوان کردند!!

شماری از مساجد و حسینیه‌ها نیز که جزو موقوفات شیعه است توسط این گروه تروریستی منهدم شده‌اند اما تعداد دقیق آن‌ها مشخص نشده است.

تخریب مراقد ائمه و پیامبران و اماکن مقدسه و همچنین تلاش بسیار برای از بین بردن حرم ائمه شیعه در سامراء و یا زینبیه در سوریه که به لطف خداوند و تلاش مجاهدان محب اهل بیت(ع) ناکام ماند از جمله تلاش‌های بسیاری بوده که داعش در یک جنگ نیابتی از طرف آمریکا برای آن مامور شده است، البته پیش از این نیز عربستان و وهابیت هم به عنوان یکی از حامیان مالی و فکری داعش و نوکران غرب در کشور صعودی اقدام به تخریب آثار اسلامی کردند تا بتوانند نوکری خویش را بیش از پیش به غربی‌ها ثابت کنند و از همه مهم‌تر ثابت نمایند که نماد سلفیت سکولار بوده و دین را تنها برای رسیدن به مقاصد دنیوی می‌خواهند.

عناصر داعش که همه علمای دینی ادیان و مذاهب جز خود را کافر می‌دانند تصمیم به تخریب کعبه نیز گرفته‌اند اما تخریب قبور نمی‌تواند از ارزش اولیاء و صالحین بکاهد، چرا که جایگاه آن‌ها در قلب مسلمانان و شیعیان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.