×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
خدمت مسئولان به مردم نعمت است/مسئولان کار جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهند

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”صبح امروزاولین جلسه شورای اداری شهرستان سیرجان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری سیرجان با حضور روسای ادارات شهرستان برگزار شد.
حجه الالسلام حسینی امام جمعه شهرستان سیرجان درابتدای این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک روز پاسداراظهار داشت:با توجه به بیانات مقام معظم رهبری سال ۹۸ سال «رونق تولید» نام گزاری شده است.

وی درادامه گفت: صحبت های رهبر گرانقدر جمهوری اسلامی حاکی از آن است که پیشرفت های خوبی پیش رو داریم و اوضاع کشور رو به بهبود است و هرچه خفت و ذلت است نصیب دشمنان جمهوری اسلامی خواهد شد.
حسینی افزود: خدمت مسئولان به مردم نعمت است و مسئولان بایستی در خدمت مردم بوده و با سرعت به کار آنها رسیدگی کنند و از این نعمت روی گردان نباشند.
امام جمعه سیرجان خاطر نشان کرد: مسئولان با برنامه ریزی مدون بایستی بر مشکلات فایق بیایند. ملت شریف ایران نیز همواره همراه مسئولان بوده و هستند قدر این مردم را باید دانست از مسئولان تقاضا دارم در سال جدید کار جهادی و انقلابی را سرلوحه خود قرار دهند .
وی افزود: در راستای رونق تولید نیز بایستی گام مثبتی در شهرستان برداریم و به کوری چشم دشمن دهه ۵۰ انقلاب اسلامی را با برنامه ریزی مطوب به خوبی آغاز و به سمت رونق تولید و صنعت گام برداریم.
فرماندار سیرجان در ادامه این جلسه گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گذاری شده باید با همت مضاعف شاهد توفیقاتی در سطح شهرستان باشیم. سالی که گذشت علیرغم تحریم های ظالمانه دشمنان با روحیه جهادی اقدامات بسیار خوبی انجام شد. کاری که برای رضای خدا باشد ارزش دارد. شما مدیران بایستی خداوند را ناظر بر اعمال خود دانسته و کارها را با قاطعیت انجام دهید.
وی افزود: در شرایط فعلی منتظر دریافت اعتبارات نمانید و جهادی کارکنید. سال گذشته در تحقق اشتغال ۲۸۱% پیشرفت داشتیم، امسال نیز بایستی این پیشرفت ها بهتر از سال قبل حاصل شود.
معاون استاندار با اشاره به استقبال خوب مسافران نوروزی از سفر به سیرجان گفت: نسبت به سال گذشته ۷۰% رشد اقامت مسافر در سیرجان را داشتیم. حدود ۱۳۲۷۴۷ نفر از اماکن میراث فرهنگی شهرستان بازدید کردند و حدود یک میلیون و ۷۶۰ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی سیرجان عبور کردند. همچنین در طول ایام تعطیلات میزبان ۴میلیون نفر مسافر نوروزی در شهر سیرجان بودیم و این اتفاقات خوب در نوروز امسال ممکن نبود مگر با همت شما مدیران و مسئولان شهرستان .
وی خاطر نشان کرد: در سال جدید مسئولیت های زیادی بر عهده داریم. تحقق ۱۰ هزار اشتغال کار بسیار سختی است که همت شما مدیران را می طلبد. همچنین سرمایه گذاران واقعی باید شناسایی و تکریم شوند . باید مردم را ولی نعمتان خود قلمداد کنیم و در راستای تکریم ارباب رجوع گام برداریم.
درپایان جلسه ازاعضای کار گروه اشتغال شهرستان به پاس تلاش مضاعف برای تحقق ۲۸۱ درصد اشتغال در شهرستان و کسب رتبه اول اشتغال استان تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.