×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 27 March , 2024
اگر برجام کوچکترین نفعی برای کشور داشت،دولت آن را در بوق و کرنا می کرد/ رأی آوردن این دولت در مرحله بعد و راه یافتن تسلیم طلبان به مجلس، آینده سیاهی برای کشور رقم خواهد زد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از ناب نیوز،حجت الاسلام سید حمید روحانی با اشاره به فتنه هایی که در مقاطع مختلف به ویژه پس از انقلاب در ایران ایجاد شد، گفت: در طول ۳۷ سالی که از انقلاب می گذرد، استکبار جهانی به هر نقشه ای دست زد تا انقلاب را در هم شکسته و سلطه از دست داده خود را در ایران بازیابد که موفق نشد.

مؤسس اسناد انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: جنگ تحمیلی، فتنه های مختلف، ترورها و تحریم ها نتوانست نقشه های شوم استکبار را جامه عمل بپوشاند.

نفوذ شگرد دشمن برای آسیب پذیر کردن انقلاب و بازگشت به کشور است/ فریب آقازاده ها از شیوه های نفوذ دشمن است

وی تصریح کرد: نفوذ یکی از شگردهایی بود که دشمنان در پیش گرفتند تا شاید بتوانند انقلاب را آسیب پذیر ساخته و راه بازگشت به کشور را هموار کنند لذا از شیوه های متفاوتی استفاده کردند که یکی از آنها فریب آقازاده ها و نورچشمی ها بود تا از مسیر انقلاب دور شده و به روسیاهی و تباهی کشیده شوند.

حجت الاسلام روحانی تحریک خوی قدرت طلبی را از راه های فریب دانست و اذعان داشت: دشمنان وقتی احساس می کنند شخصی به شدت جاه طلب است و برای رسیدن به قدرت از خیانت پروا ندارد، سعی می کنند از این ضعف او استفاده کرده و با اظهاراتی چون “شما یاران امام بوده اید” بنزین بر آتش جاه طلبی آنها بریزند.

تحریک افراد ضعیف و جاه طلب از راه های فریب است

وی افزود: طبیعی است افراد بی ایمان، ضعیف و ناتوان در مقابل این وسوسه ها تحریک می شوند و متاسفانه به بیراهه می روند.

مؤسس و رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه این مسئله مربوط به دیروز و امروز نیست، اظهار کرد: در زمان امام علی (ع) وقتی حق ایشان ضایع شد از مسئولیت امامت و ولایت بازماند، ابوسفیان برای اینکه بتواند فتنه ای در جهان اسلام ایجاد کند به امام گفت من با توبیعت کرده و مدینه را از پشتیبانان تو پر خواهم کرد اما امام علی(ع) که می دانست ابوسفیان دلش برای اسلام نسوخته فرمود من به بیعت تو نیاز ندارم.

صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه ۱۵ خرداد خاطرنشان کرد: اگر انسان خودساخته باشد در این موارد فریب نمی خورد اما اگر ضعیف باشد، نفسانیت بر او حاکم می شود و اینگونه تحریکات او را وامیدارد تا در مقابل اسلام، نظام ومردم ایستاده و به هر خیانتی تن دهد.

لبخند زدن به دشمن و اعتماد به اشک تمساح غرب زمینه نفوذ را فراهم می کند

وی عنوان کرد: راه دیگر نفوذ دشمن سیاه نمایی است به این ترتیب که برای کشور و ملت اشک تمساح می ریزد که ایران در دنیا منزوی شده و با این سیاه نمایی ها افراد ساده لوح را تحریک می کند که بلند شوید و مقابله کنید یا اینکه با نشان دادن در باغ سبز، القا می کنند با کنار آمدن با آمریکا مشکلات حل شده و ایران گلستان می شود وبرخی هم باور می کنند که کافیست به آمریکا یک لبخند بزنیم، بدین ترتیب راه زمینه نفوذ فراهم می گردد.

حجت الاسلام روحانی ابراز کرد: تطمیع شیوه دیگری است به این ترتیب که نقاط ضعف افراد خاص را که پول پرست و شهرت طلب هستند، به دست می آورند و آنها را تحریک می کنند که حرکت کنید ما از شما حمایت خواهیم کرد.

امروز خطر جدی برای کشور افرادی هستند که به انقلاب ایمان ندارند

وی با تاکید براینکه مطابق فرموده رهبری نفوذ بزرگترین خطری است که مسئولین را تهدید می کند، تصریح کرد: شیوه های مختلفی وجود دارد که دشمن برای نفوذ بکار می برد، کسانی که از نظر ایمانی و اخلاقی نقاط ضعف داشته باشند، تحت تاثیر قرار می گیرند و امیدواریم مسئولین در مقابل توطئه ها هوشیار باشند.

مؤسس و رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بیان کرد: آنچه امروز برای کشور خطری جدی محسوب می شود آمریکا و اسراییل نیست بلکه کسانی هستند که نه به انقلاب ایمان دارند نه به امام وافرادی رفاه طلب و قدرت طلبند مانند رییس جمهور ما که انقلاب را قبول ندارد و امروز فرصت پیدا کرده تا نقشه های سازشکارانه خود را پیش ببرد.

هاشمی رفسنجانی به دنبال انتقام از ملتی است که در جریان فتنه او را منزوی کردند

وی افزود: همچنین فردی مانند هاشمی رفسنجانی احساس می کند دیگر در میان ملت ایران آبرویی ندارد، نقشه او برای نفوذ در رهبری که مانند دیده بان همیشه بیدار اوضاع را زیر نظر دارد و فریب اینگونه توطئه ها را نمی خورد، راه به جایی نبرده لذا احساس می کند برای رسیدن به قدرت و برای اینکه بتواند سری در سر ها داشته باشد باید با آمریکا کنار بیایید بنابراین تمام تلاش او برقراری رابطه با آمریکا و از صحنه بیرون بردن ملت ایران است.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: یکی از اهداف نقشه های هاشمی رفسنجانی ملت ایران است، چرا که مردم در جریان ۹ دی سیلی محکمی به هاشمی و اغراض او زده و مایوسش کردند لذا به دنبال انتقام گرفتن از ملتی است که در جریان فتنه او را منزوی کردند و راه انتقام، از صحنه بیرون راندن ملت با شعار عقلانیت و اعتدال گرایی است تا راه کنار آمدن با آمریکا را فراهم سازد.

وی عنوان کرد: خطر از این جهت جدی است که ملت ما باید به شدت هوشیار باشند مخصوصا که به نظر می رسد رهبر در مقابل این جریانات تنها مانده اند و مسئولین دلشان با ایشان نیست زیرا روحیه رفاه طلبی آنها را به بیراهه کشانده است.

تنها امید رهبر ما به نیروهای انقلابی و ملت است/ کشور نیاز به ابوذرها و عمارها برای روشنگری دارد

حجت الاسلام روحانی اظهار کرد: تنها امید رهبر ما به نیروهای انقلابی و ملت است که با آگاهی باید پشت ایشان بایستند و فقط منتظر نباشند معظم له دستور دهد.

وی با بیان اینکه ما امروز ابوذر و عمار می خواهیم، افزود: ابوذر که با بصیرت درک می کند اگر علی وظیفه سکوت دارد اما او باید فریاد بزند و روشنگری کند تا اندیشه های انحرافی به جای واقعی قرار نگیرد.

مؤسس اسناد انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: ما نیاز به ابوذرها و عمارها داریم که کم نیستند و باید با هوشیاری افشاگری کنند و با شیوه های مختلف، کسانی که به انحراف می روند، نظر رهبری را نادیده می گیرند و رهنمودها و فرامین ایشان را زیر پا می گذارند برخورد کنند و نگذارند اینگونه نقشه ها نظر رهبر را کمرنگ کند.

اگر برجام کوچکترین نفعی برای کشور داشت،دولت آن را در بوق و کرنا می کرد

حجت الاسلام روحانی در خصوص حساسیت پسابرجام و سیاست های جدید غرب در این دوره اذعان کرد: اصولا باید بدانیم از روزی که دولت روحانی مذاکره را شروع کرد، این مذاکره بدون اطلاع ملت ایران و نظر مردم شروع شد، آنها مردم ایران را نامحرم دانسته، در مذاکرات راه ندادند و اجازه ندادند مردم از مسائل کوچکترین اطلاعی داشته باشند.

وی ادامه داد: دراین مذاکرات رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و آل سعود از متن مذاکره اطلاع دقیق داشتند اما ملت ایران اطلاعی به دست نیاورد و حتی دستور رهبر به دولت که فکت شیت را منتشر کنید تا مردم اطلاع پیدا کنند با وقاحت نادیده گرفتند، این نکته کاملا مشخص است که اگر برجام و این قراردادها کوچکترین نفعی برای ملت ایران داشت دولت با بوق وکرنا آن را اعلام می کرد و به رخ مردم می کشید، اما اینکه سعی می کنند مردم را از واقعیت دور نگه دارند و متن را پنهان کنند، نشان می دهد جریان چیزی نیست که به نفع انقلاب و کشور باشد.

آنچه در مذاکرات انجام شد ضربه سنگینی به آرمان های امام و حقوق ملت وارد کرد

صاحب امتیاز و مدیر مسئول فصلنامه ۱۵ خرداد با بیان اینکه دشمن با شیوه های مختلف توانست آنچه را در فتنه ۸۸ دنبال می کرد،تقریباً به دست دولت یازدهم پیاده کند، گفت: در پسابرجام هم مشخص است که چه اتفاقی می افتد، اگر آنچه را که تابه الان انجام شده، بررسی کنیم متوجه می شویم در راستای منافع کشور و انقلاب نبوده بلکه ضربات سنگینی به آرمان های امام و حقوق ملت وارد کرد و مصالح کشور را بازیچه قرار داد.

حجت الاسلام روحانی عنوان کرد: نقشه دشمن برای این دوران این است جریان ضدانقلابی وضد مردمی را پس از برجام دنبال کند، تاکنون در پی این بودند به سازشکاران کشور آبرو دهند تا اجازه ندهد این جریان لطمه بخورد و نیروهای انقلاب و وفاداران به امام ورهبری قدرت در دست بگیرند لذا زمینه سازی کردند تا دولت غرب گرای ایران وسازشکاران بتوانند در مجلس شورای اسلامی و دولت آینده رای آورده و موقعیت کسب کنند.

وی تاکید کرد: اگر این مرحله طی شود خطر نقشه های غرب از آنچه تاکنون بوده ،بدتر است وضربات بیشتری به ما می زند، امام می فرمود وقتی می بینید دشمن از شما تعریف می کند به خود شک کنید که چ ضعفی وجود دارد.

چه ضعفی در مسئولین و دولت وجود دارد که آمریکا اینگونه به آنها امیدوار است؟

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: امروز هم باید از رییس جمهور و مسئولین کشور پرسید چ ضعفی در شما وجود دارد که آمریکا اینگونه به شما امیدوار است و صراحتاً می گویند آنچه را ایران میخواهد به طور کلی نادیده می گیریم و آوانس نمی دهیم.

مؤسس اسناد انقلاب اسلامی ایران ابراز کرد: آنها هم شناختند افراد میانه رو چه خطری برای انقلاب دارند و به قول خودشان اگر میانه روها شکست بخورند، خطری جدی برای غرب است.

رأی آوردن این دولت در مرحله بعد و راه یافتن تسلیم طلبان به مجلس، آینده سیاهی برای کشور رقم خواهد زد

وی هشدار داد: اگر این دولت در مرحله بعد رأی آورد و مجلس اگر به دست افراد تسلیم طلب بیفتد، آینده سیاهی برای انقلاب و اسلام در پیش خواهد بود لذا امیدواریم ملت با آگاهی در انتخابات مجلس و خبرگان به کسانی رای دهند که پیرو اسلام راستین و اصل ولایت فقیه باشند، خون شهدا را بازیچه امیال خود قرار ندهند و راه آنها را اینگونه نباشد که هرهفته به منزل شهدا بروند اما از طرف دیگر راه شهدا را مسدود کنند.

مؤسس و رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز چشم خانواده شهدا گریان است چرا که می بینند هدف فرزندانشان و هدف راستین امام و رهبر معظم انقلاب بازیچه کسانی شده که به اسلام و انقلاب ایمان ندارند و چشمشان به سوی غرب است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.