×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
ایجاد بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” جلسه هم اندیشی در خصوص ایجاد بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی و با حضور فرماندار سیرجان برگزار شد.

فرماندار ویژه سیرجان در این خصوص با اشاره به پتانسیل های بالای منطقه ویژه اقتصادی گفت: منطقه ویژه سیرجان می تواند خاستگاه ایجاد بندر خشک باشد و باید به آن اهمیت داد چراکه نمی توان خواستار توسعه شهرستان سیرجان بود اما به توسعه منطقه ویژه آن اهمیت نداد.
مکی آبادی ایجاد بندر خشک در شهرستان را عامل مهمی در توسعه و ترقی شهرستان خواند و گفت: ایجاد این بندر خشک حالت پشتیبانی بنادر دیگر کشور را دارد و می تواند شهرستان سیرجان را به یک قطب مهم در میان بنادر کشور تبدیل کند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی گفت: افق دید ما در توسعه شهرستان باید جهانی باشد و تنها بهمسائل مرزهای جغرافیایی و مرزبندی منطقه ای محدود نگردد.

ضیاشهابی اظهار داشت:ما برای ایجاد بندر خشک در منطقه ویژه از همان ابتدا اعلام آمادگی کردیم چرا که ایجاتد این بندر علاوه بر منطقه ویژه می تواند در گسترش و توسعه شهرستان نقش بسزایی داشت باشد.
لازم بذکر است در این جلسه به اهمیت ایجاد بندر خشک در سیرجان و مزایایی که ایجاد این بندر می تواند برای شهرستان داشته باشد اشاره شد و در ادامه جلسه راهکارهایی در خصوص گسترش منطقه ویژه و الحاق زمین جهت ایجاد بندر خشک در این منطقه گفتگو و راهکار هایی اتخاذ شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.