×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
ایجاد ۳۶ هزار شغل در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” منصور مکی‌آبادی در نشستی گفت: هم‌اکنون ۴۵ معدن فعال و پنج واحد صنعتی در سیرجان فعالیت می‌کنند که با توسعه این مجموعه‌ها زمینه برای اشتغال ۳۶ هزار نفر فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سیرجان چهارراه اقتصادی کشور است، روند توسعه شهرستان سیرجان در بخش‌های مختلف را نامتوازن دانست و ادامه داد: با تشکیل کارگروه‌های مختلف گام‌های مؤثری برای ترسیم چشم‌انداز توسعه و فعال کردن ظرفیت‌های راکد سیرجان برداشته شده است.

فرماندار سیرجان بخش اصلی سرمایه‌های مملکت را مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاران دانست و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را مهم ارزیابی کرد.

در این جلسه امام جمعه سیرجان هم وحدت و هماهنگی مسئولان و عدم پرداختن به مسائل فرعی، بحث فرهنگسازی، سبک زندگی اسلامی و اخلاق اسلامی را مهم عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی همچنین حفظ بیت‌المال و اموال عمومی و دفاع از حق‌الناس و امر به معروف و نهی از منکر را از جمله وظایف مهم مدیران در ادارات دانست.

در ادامه این جلسه، رئیس ‌کل دادگستری استان کرمان گفت: غفلت مدیران درباره اموال عمومی و امنیت اجتماعی جایز نیست اما در بسیاری موارد صبر از ابزار ریاست است.

حجت‌الاسلام علی توکلی عنوان کرد: یک مسئول و مدیر با پیش گرفتن تقوا، پایبندی به قانون و متعهد بودن می‌تواند الگوی مردم باشد و تاثیر غیرمستقیمی بر زندگی و نگرش مردم بگذارد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.