×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ایرانی باغیرت و فهمیده هرگز زیر بار ذلت مذاکره با آمریکا نخواهند رفت

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان درگفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” در خصوص اظهارات اخیر بعضی سیاستمداران ایرانی در باره مذاکره با آمریکا اظهارداشت: پس از شهادت سردار سلیمانی ده‌ها میلیون نفر در ایران و ده‌ها میلیون دیگر در مجموعه شهرهای مختلف جهان اسلام در شهادت سردار سلیمانی به سوگ نشستند و بدون استثناء ضرورت انتقام از آمریکا را فریاد زدند.


حجت السلام محمدی در ادامه افزود: ایرانی باغیرت و فهمیده و باهویت هرگز پس از ترور عزیزان جهان اسلام و مدافعان مستضعفین همچون حاج قاسم سلیمانی هرگز زیر بار ذلت مذاکره با آمریکا و برجام بی اصل و نسب نخواهند رفت.


وی گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در دشمنی خود با ملت ایران و این نظام از هیچ تلاشی فروگذارنکرده است، من نمی دانم آمریکا چه نفعی برای ما داشته که بعضی ها کشته و مرده دوستی با او هستند.

محمدی اذعان داشت: ترامپ این دلقک بین المللی با صراحت اعلام کرده است که شخصاً دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرده است، هنوز به چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نرسیدیم که آقایان دم از مذاکره با قاتل سردار سلیمانی می زنند.


نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسدارن شهرستان سیرجان ادامه داد: آقایانی که برای دوستی با آمریکا می میرند فقط یک مورد را بیاورند که خیری از آمریکای جنایتکار به این ملت و این نظام رسیده باشد، آمریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست.


حجت السلام محمدی گفت: به ترامپ قمار باز پیشنهاد می دهم که اگر برای دولت خود همکار همتایی می خواهد بعضی از آقایان در کشور ما هستند که ظرافت خوبی برای کار در دولت آمریکا را دارند این افراد ارزانی شما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.