×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
باخت خانگی گل گهرسیرجان

به گزارش”سیرجان خبر” در هفته بیست و سوم لیگ برتر کشور تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام علی(ع) این شهر مقابل مهمان خود شهرخودرو مشهد یک صفر شکست خورد.

تک گل این دیدار را روح الله سیف اللهی در دقیقه ۸۵ بازی وارد دروازه گل گهر سیرجان کرد.

گل‌گهر سیرجان که تا پیش از وقفه مسابقات لیگ برتر روند خوبی را طی کرده و از قعر جدول بالا آمده بود،اما در دیدار اخیرش برابر سپاهان ودر بازی خانگی شب گذشته نتیجه را به شهرخودرو واگذار کرد.

مجید جلالی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شهر خودرو اظهار داشت:  فکرمی کنم بچه‌ها با همه وجودشان بازی کردند و اصلا به هیچ وجه مستحق این باخت نبودیم و شاید حتی ما حقمان این بود این بازی را ببریم ولی به هر حال فوتبال با یک غفلت اینطور سرنوشتش معلوم می‌شود.

وی با اشاره به بازی آینده گل گهر با دو تیم انتهای جدول افزود: ما بازی مهمی در پیش داریم باید همه توانمان بگذاریم تیم حفظ شود و یک چنین بازی خوبی که منجر به باخت می‌شود نباید تمرکزمان را از دست بدهیم، همچنان باید نگاهمان به آینده باشد این بازی تلخی بود، برخی اوقات نتیجه  قابل هضم نیست.

جلالی در واکنش به داوری این دیدار گفت: به نظرم روی گل شاید آفساید بود باید دوربین‌ چک شود تا دقیق بتوانیم اظهارنظر کنیم در کل  داوری بد نبود و گله‌ای نداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.